Inlägg från: Anonym (Me2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Me2)

Min sambo sa att han vill att jag gör abort

Jag sitter i exakt samma sits!!!!! Kan inte tänka klart än vi bara bråkar kan inte vara i samma rum. Jag känner att abort är SÅ fel för min kropp han vägrar ett barn till vi har en dotter på 10mån redan. Jag respekterar hans vilja men ändå vägrar jag abort??? Känner mig så kluven och ensam vågar inte pratat med någon när mig :( Förstå mig rätt men skönt att höra att jag inte är ensam.

• Anonym (Me2)

Han har problem med depression efter ett stort bedrägeri på företaget han hade. Nu vill han inte ha fler "problem"?! Jag har mått Putin sedan i Maj utan att veta varför men misstänkt en grav. Fick det bekräftat idag ändå så har vi gjort en uppsjö med hemma gravtester och ALLA varit neg men inte idag.

• Anonym (Me2)

Jag har också provat massor med prev medel utan att något har fungerat för mig lika så är det för mina systrar och mina kusiner från min mors sida. Dåligt DNA kanske? Jag har bett honom i 2.5 års tid att använda kondom!! Men han vill inte. Vi har bråkar om det här tro mig. Vi kör avbrutet ibland med kondom ibland dock så drar han av den eller inte sätter på hela så den glider av. Inga påhopp tack känner mig dum som godkänt det. Samtidigt som vi har pratat om en till tätt in på.

Han får samtalsterapi mot sin dep han är inte i behov av medicin han hade det ett tag men det gjorde honom mycket värre.

En nära vän till mig jobbar med att föreläsa om mänskliga rättigheter och information till män och kvinnor om att våldtäkt är fel för alla oavsett ålder. Hon skriver varje morgon o varje kväll på sin fb Om att varje människa äger sin kropp och hon har rätt till den. Jag trodde att jag gjorde det... Min sambo säger att jag får välja abort och vi fortsätter vårt förhållande eller jag behåller barnet och flyter. I min stad är det flera års vänte tid på lgh :(

Jag vet vad Jag vill jag vet vad Han vill. En människa har rätt till sin kropp kan jag tvinga honom att bli pappa mot sin vilja? Kan han tvinga mig till abort?

Svar på tråden Min sambo sa att han vill att jag gör abort