Min sambo sa att han vill att jag gör abort
Tycker du gjorde helt rätt. Många kvinnor blir som galna Egon och skiter i mannens vilja helt tom myglar med P - piller och dylikt. Är man i ett förhållande och kvinnan äter P piller för att man BESTÄMT att det inte ska bli fler barn . Då ska det fan inte bli det heller . Blir det barn ändå = abort. Om mannen däremot ligger och kommer i en kvinna som är oskyddad då får han lite skylla sig själv .
Nej, det tycker jag faktiskt inte, om kvinnan vill göra abort för att inte gå genom en graviditet med allt vad det innebär så tycker jag att hon har full rätt att ta det beslutet, det kan tyvärr förstöra hennes liv för alltid med tanke på hur man stressar förlossningar idag.
Men man kommer inte ifrån att många kvinnor förlorar all reson när dom blir gravida.
Du kan klicka på visa endast och läsa min korta story, men i vårt fall så skulle ett barn till sätta hela familjen på gatan, hon skulle sumpa sin utbildning, vi skulle båda gå i vägen då vi redan är helt utmattade, jag skulle i samband antagligen förlora mitt jobb, för att inte nämna att vi redan nu är ett rum kort med ett barn sovande med oss.
ÄNDÅ ville hon behålla, för det löser sig på nått vänster, well jag fick ta det beslutet åt henne för jag leker inte med familjens framtid när vi redan kämpar att hålla oss flytande med flera barn.