• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • Ninat
    snö 81 skrev 2014-09-18 14:09:30 följande:
    Vad roligt! Skönt att du fick bra siffror.

Vilken vecka är du i?
    Tack! Jag blev fram flyttad en dag, så går in i v.14 idag :) helt magiskt att bebisen rör sig så mycket när de är så liten :p
  • Ninat

Det fanns en grupp på fb som heter "vi med BF jan-mars 2015 <3" där gick jag med iaf :) hihi

• niobit
    Ninat skrev 2014-09-18 07:35:19 följande:
    Ska jag fixa en grupp till oss eller vad säger ni? :)

Ska iväg på kub nu på förmiddagen så får bli vid lunch isf :)
    Ja det tycker jag. Vad säger ni andra?
  • Ninat
    niobit skrev 2014-09-18 14:42:59 följande:
    Ja det tycker jag. Vad säger ni andra?
    Men jag fixar en egen till oss då? För vi har ju ändå följt varandra ngr veckor så det blir ju roligare på något sätt :) jag skriver när jag fixat iordning sidan :)
  • Ninat

Nu har jag skapat en grupp så sök på BF mars 2015 så kommer den upp tror jag ;)

• Villhaenbebbe
    Ninat skrev 2014-09-18 14:59:00 följande:

Nu har jag skapat en grupp så sök på BF mars 2015 så kommer den upp tror jag ;)

Haha, alltså facebook är inte riktigt min melodi, men om jag går med, kommer inte alla kunna se det då? 
    Jag vill inte outa på facebook än! 

Men om fallet ej är så kan jag gå med, kul att se alla "på riktigt" isf :) :)
  • KarinIngrid

Jag har inte ens facebook :)

Så jag hoppas verkligen att inte tråden dör bara för att det skapas en grupp där!

• Villhaenbebbe
    KarinIngrid skrev 2014-09-18 15:14:09 följande:

Jag har inte ens facebook :)

Så jag hoppas verkligen att inte tråden dör bara för att det skapas en grupp där!

Det tror jag inte, jag hade iaf täkt vara kvar här :) :)
  • KarinIngrid
    Villhaenbebbe skrev 2014-09-18 15:15:05 följande:
    Det tror jag inte, jag hade iaf täkt vara kvar här :) :)
    Det låter bra det! Jag gillar den här tråden!
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?