BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Igår 19.55 kom vår älskade grabb!! 3880g och 51cm på bf-7 :) lycka men är så trött!
Igår 19.55 kom vår älskade grabb!! 3880g och 51cm på bf-7 :) lycka men är så trött!
Jag såg att hon hade skrivit i en annan tråd om alltihop. Det har nog varit en rejält traumatisk förlossning och jag hoppas verkligen att hon mår bättre nu. Blir lite irriterad över hennes fall också eftersom hon verkligen flaggade flera gånger om att allt inte stod rätt till men ändå togs det inte på fullt så stort allvar som det borde.
Vilken tråd?
Alltså, haha, jag blir så arg när ni känner en massa o jag inget alls! Bf +2 idag, o det enda jag känner är foglossningen i ryggen... Ingen annan smärta. Inga pinvärkar. Inget. Tycker det är min tur att föda nu :D
Inatt blev min förväntade februaribebis en marsbebis, fick dock sambon att lova på morgon att det iaf inte skulle bli en aprilbebis, haha... Har ju dock varit inställd hela tiden på att gå över några dagar så marsbebis har funnits i huvudet hela tiden ;) menmen, nu är det rätt månad iaf tjejer!
Det är mars!! De här små blir mars-barn precis som sin storasyster och sin mamma. Så jäkla skönt!!!
Idag ansåg jag att jag behövde rastas, alltså komma ut från hemmet lite. Snön vräker dock ner (vårens andra bakslag så snart borde den komma på riktigt) så istället för en promenad bestämde jag mig för att följa med maken för att handla. Han brukar sköta den mesta handlingen men på senaste har det blivit all handling då han inte vill jag ska bära tungt. Fast jag bara gick med honom i affären och packade kassarna så var det riktigt jobbigt. Förstår inte hur ni som fortfarande handlar orkar med det. Var iaf skönt att komma ut lite. Träffade dessutom en bekant på affären så jag fick vara lite social också :)