Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Min lyckade kirurgiska abort

Men fan vad ni gnäller. TS har väl rätt att känna som hon gör, vem är du/ni att bestämma vad hon skall känna och tänka och tycka!!!!

Tråden har hamnat fel. Någon moderator borde kunna flytta på den så den hamnar rätt. Inte särskilt svår om någon får tummen ur röven och gör det då vill säga!

Bra ts att det blev en bra upplevelse för dig och bra att du vågar och vill dela det med andra som behöver läsa och få information om sådant! {#emotions_dlg.flower}

PSssst  jag tycker ni som gnäller ger ett absolut osmakligt intryck! Sluta tro att ni har någon allmängällande total sanning och kunskap om vad som gäller för andra! Skärp er. Man måste vara nyligen lobotomerad om man inte förstår att tråden hamnat fel.

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Emeli skrev 2014-08-10 02:56:50 följande:
    Du, jag är övertygad om att det är ytterst få här som har läst den fullständigt ointressanta maratontrådstarten. Men den vidriga rubriken, med sin osmakliga smiley, kan man inte undgå. Det snällaste man kan säga är att TS har varit slarvig, och det är inte OK, speciellt inte i Känsliga Rummet. Hur svårt är det?
    Det är visst okej att vara glad över att en abort blev lyckad och gick bra. Det är till och med jätte okej att känna så. Man får vara precis så glad som man känner att man är även i känsliga rummet.

Att den hamnat fel och att det sticker i folks ögon, det förstår jag. Men själva texten, smilgubben, ja allt annat är helt okej.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
Svar på tråden Min lyckade kirurgiska abort