Inlägg från: mammave |Visa alla inlägg
  • mammave

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Grattis Umeje!!! Vad kul!

Här kom mensen alldeles för tidigt. Vet intw vad som hänt, först ngn dag sent o nu en vecka tidagare än sist....

Kan mensen komma tidigt om man ej haft äl el kmr den bara senare isf el inte alls?

• mammave

Minxy: wow, vilken present bara så där

Janna: vad kul att du får komma på intervju - lycka till! Och det låter som allt vänder nu ju <3

Ja, hellre att mensen kmr för tidigt än för sent, om den nu ska envisas med att komma. Men känner ingen stress än. Det var ju bara andra försöket än

• mammave

Nu har ni nog missat vad jag skrivit tidigare; min mens kom drygt en vecka tidigt Så den är nyss slut

• mammave

Ingen fara Känns som jag har noll koll just nu på äl o bim. Får ta det lite som det kmr. Förra gången hade jag inga äl-symptom alls o funderade på om jag hade äl övht o sen kom mensen alldeles för tidigt o gången innan kom den sent o jag hade gravsymptom innan son försvann. Knepigt värre här.

• mammave

ÅH, grattis Mangoo och Minxy!!!! Vad mkt plussande det är i tråden - kul!

Beklagar miaomiao :( Hoppas det tar sig fort efter ma. Kram

Janna: vet precis hur det känns. Med första tog det sig på första försöket, med tvåan på nionde och då mf och sen tog det sig på andra. Så det kan vara väldigt olika. Innan det tog sig på nionde trodde jag att jag led av sekundär barnlöshet ett tag. Men uppenbarligen var det inte så. Det kommer ska du se, men tyvärr vet man inte när oh det kan vara extremt stressande och jobbigt. Det kan ta år utan att det är ngt konstigt med det. Kram <3

• mammave

Janna: blev lite tokigt uttryckt när jag tyckte nio försök var mkt, jag vet ju att ni försökt mkt längre. Men min känsla var densamma, trots att det inte var lika länge. Hopplösheten och sorgen när man tror att man inte kan få fler barn och uppgivenheten, samtidigt som man kan bli avundsjuk på andra som blir gravida titt som tätt. Kram

• mammave

Minxy: oroa dig inte i onödan Det gör man alldeles för mkt.

Janna: skulle ni på utredning?

Funderar på om jag har äl i dagarna. Har ingen koll eftersom min mens varit så knepig. Har jag en cykel på bara 23 dar helt plötsligt kanske jag tom redan haft äl, och missat det

• mammave

Janna: hoppas de hittar ett enkelt litet fel som är lätt avhjälpt. Kram

Tror jag har äl typ nu Kör inga tester (än), men känner i magen nu på kvällen o har lite äl-flytningar och tidsmässigt passar det in på en 26dars cykel.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea