Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Här kom mensen här på nyårsmorgonen

Gott nytt år!

• Iskristall

Jag skulle också behöva få lite eld i baken och leva lite nyttigare och bättre. Är också normalviktig men äter alldrles för mycket skräp. Rör dock på mig en del i jobbet men känner att det inte riktigt är tillräckligt. Har tänkt att nu med början på det nya året försöka göra nån förändring...får se hur det går med det haha men vill banne mig bli gravid nu under 2015!

• Iskristall
    mammave skrev 2015-01-11 21:38:17 följande:

Är det fler än Shrew och jag som närmar sig BIM snart?

Jag väntar på äl i veckan. Håller tummarna för er som närmar sig bim!
  • Iskristall

Hej tjejer! Nu har min äl blivit bekräftad till att ha varit i tisdags. Positiv äl-sticka samt temphöjningen. Så nu är det den stora väntan som börjar!

Nä, tråkigt mammave!! Kram

Hur går det Shrew? Håller tummarna för dig!

Hur går det för er andra och för TS Lectin?

• Iskristall

Lectin: Vad spännande! Då hoppas vi på en fin äggblåsa på onsdag. Håller tummarna! Äter du pergo eller så?

• Iskristall

Limegrön: Jag tog mig friheten att flytta ner dig i BIM-listan när jag var där och fixade till mig själv.

• Iskristall
    limegrön skrev 2015-01-18 23:20:20 följande:

Vad bra, du får gärna ändra Bim oxå till 26/1 om du vill. Sist jag var där och pilla blev det helt knas så håller mig därifrån, haha..

Haha det var ju det jag tänkte göra! Blev visst tok ändå Nu kan jag inte ändra då jag är på mobilen. Måste använda datorn annars blir det knas för mig med. Ska se om jag kommer i håg det i eftermiddag/kväll om ingen annan hinner före.

Shrew: Bra att ni tänker igenom!

Ha en bra måndag tjejer!
  • Iskristall

Åh Lectin, jag hoppas på att det blir en äl för din del även om du nu tycker att det är förtidigt.

VeronikaK: oj stort grattis vad härligt!

• Iskristall
    Lectin skrev 2015-01-22 14:03:30 följande:

Fast det börjar ju bli lite tomt på "ogravida" i tråden. Vi kanske måste köra en rekryteringsrunda?

Ja, vi är väl inte såå många kvar. Kör en rekryteringskampanj Lectin!
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea