Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Stort grattis Fsake!! Så roligt

• Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2015-12-07 16:13:20 följande:

Ja, troligtvis är det väl inget. Är på vad jag tror bim-2 så borde ju synts tidigare tycker man.

Hur gick det Gröna druvan?
    Micka! skrev 2016-03-13 14:18:41 följande:

Lecitin; Stort Grattis till +, har inte varit inne här på länge!! Min lilla tjej har hunnit bli 7 månader, går så fort! Njut av graviditeten och när bebis kommer, så härligt! Jag har till och med börjat fundera på ett fjärde barn!!! Min karl vill ha det!!! Får se hur det blir....så kul grattis igen!!!!????????

7 månader! Stora tjejen! Grattis! Satsa på ett fjärde ni
  • Iskristall

Jag blev gravid på vårt andra ivf-försök Går in i v.8 i morgon (7+0). Såå illamående med ser med skräckblandad förtjusning fram emot tidigt vul på fredag, måtte allt se bra ut!

Kram på er tjejer!

• Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2016-03-13 17:04:26 följande:

Inget plus än...men nu har vi inte heller försökt sen i november...

Har ni tagit paus och ska sätta igång igen? Om ja, håller jag tummarna!
  • Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2016-03-13 22:00:12 följande:

Jo, vi ska försöka igen, men jag har tappat hoppet lite plus att vi har det rätt jobbigt med våra andra barn just nu, så orkar man med en till? Men vill verkligen ha en till ändå.

Jag håller tummarna för er när ni bestämt er!
  • Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2016-03-21 10:02:02 följande:

Tack!

Fick nu glad gubbe på äl test i torsdags, och hade sex torsdag och fredag...hoppas att det hjälper

Höll mig bara till appen innan och märkte att när jag började med äl test så var inte alls appen i fas med min kropp, så kanske inte konstigt att jag aldrig blev gravid!! Hoppas det är så. Ska iaf inte lite på nån app mer.

Lycka till! Ja, det är nog säkrats att lita på kroppen och inte bara gå på dessa appar!
  • Iskristall
    Lectin skrev 2016-03-29 15:02:52 följande:

Tack för omtanken Iskristall! Jag mår jättebra mentalt men har de allra flesta gravidkrämpor jag kan komma på. På den ljusa sidan så har jag inte lika ont av foglossningarna den här gången men de finns där precis som förut. Går in i v. 30 idag!! var tar tiden vägen?

Hur mår du själv med illamåendet?

V.30, vilken bit på vägen ni kommit Ja, vart tar tiden vägen?! Jag gick in i v.10 igår, känns helt ofattbart. Illamåendet är mycket bättre, blir bara illamående när jag blir hungrig
  • Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2016-04-02 21:34:45 följande:

Hade glad gubbe på ältest 17 mars...alltså förr förra torsdagen. Ingen mens än. Säkert inget, men man hoppas ju!!

Varit så åksjuk det senaste och det minns jag att jag var innan jag plussade med äldsta sonen också, men samtidigt tror jag inte på det här med symptom längre. Det man lär sig med symptom är ju att det är väldigt likt hur man känner sig innan mens! Jag har haft alla symptom tror jag, men inte varit gravid.

Håller tummarna!
  • Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2016-04-03 14:44:54 följande:

Jag är gravid!!

Yay, vad roligt! Stort grattis!
  • Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2016-04-03 14:52:02 följande:

Tack...vet inte om jag ska skratta eller gråta..orkar vi en till? Har det så jobbigt hemma nu med äldsta sonen... Jag är i chock.

Det tror jag absolut att ni gör, om ni båda är med på det!
  • Iskristall
    limegrön skrev 2016-04-17 11:25:01 följande:

Hej iskristall! Vad glad jag blir när jag läser att ni oxå har lyckats tillslut. Tror du och jag är iungefär samma vecka. Det tog sig för oss oxå tillslut, när vi som minst anade det, haha. Jag är i v 13 nu, bf 25 okt. När har du bf?

Tack detsamma! Vad roligt Limegrön! Jag är på 11+6 idag, går in i ny vecka i morgon! BF är beräknat till 31/10
  • Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2016-05-01 12:07:37 följande:

Fick bekräftat missfall igår

Vecka 9....

Men fy så tråkigt Gröna druvan! Ta hand om varandra och stor kram! <3 :'-(
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea