Inlägg från: mammave |Visa alla inlägg
  • mammave

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Asch, det jag skrev försvann.

Sammanfattning: Janna: gnäll hur mkt du vill - vi finns här <3

Miaomiao: jag blev gravid efter första mensen efter mf med min tvåa Men vi försökte direkt efter trots att de sa att man skulle vänta.

• mammave

Miaomiao: kör på Jag menade inte själva mf, utan mensen som kom en månad efter det

• mammave

Shrew: tråkigt

Lectin: jag kan oxå tvivla stundtals, men oftast inte. Hoppas det bara är just nu ett litet tag han tvivlar

• mammave

Vilka fina tester! Vill oxå ha ett likadant Har inte skrivit nytt Bim eftersom min mens varit knepig de två senaste ggr. Troligtvis har jag väl bim runt julafton

• mammave

Är det på måndag ni påbörjar utredningen, Janna? Du får uppdatera oss vad de säger. Håller tummarna att det går bra

• mammave

Där jag bor ska man ringa tidigt för alla blir erbjudna KUB-test och det gör man tidigt i graviditeten.

• mammave

Vi får Kub oavsett ålder. Men jag kmr aldrig göra det igen. För att göra en extremt lång jobbig historia kort: fick högrisk på kub, gjorde fvp o allt var bra. Men den onödiga oroliga hemska tiden däremellan var hemsk. Och kub säger egentligen ingenting om just mitt barn, det är bara sannolikt som kollas. Läste massor om det under den tiden o många mådde hemskt pga siffror, medan andra fått bra siffror o sen trott allt varit frid o fröjd o sen fött ett sjukt barn

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea