Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Ont i huvudet, vilket jag brukar få dan innan mens Så blir nog mens imorgon o ytterligare en väldigt kort cykel.
Ont i huvudet, vilket jag brukar få dan innan mens Så blir nog mens imorgon o ytterligare en väldigt kort cykel.
Iskristall: tänk om du skulle plussa på nyårsafton
Här går tiden segt, kan ha haft bim igår el om 6 dar....Tror mer på ngnstans däremellan, men med tanke på huvudvärken igår kmr nog mensen idag. Går liksom och väntar på den (elr helst inte).
Veronika: vilken dag är du på? Hur brukar cykeln vara? Många plussar ju sent.
Har mensen inte kommit innan onsd kanske jag tar ett test då
Inget test på onsdag Här kom mensen igen Har visst fått kort cykel, 25 dar denna gång
Men 2015 ska det bli bebis! Börjar redan bli lite otålig, trots att jag bara ska påbörja försök fyra. Jag vet ju att det kan ta tid, men hade hoppats bli gravidinnan jag fyllde 35, men så blev det inte (fyller strax). Det enda positiva är att minstingen hinner bli lite större, får hålla fast vid det. Men jag hade gärna inte blivit äldre innan
God Jul och plus till alla 2015! ;)
Spännande, limegrön. Hoppas på plus nu då
Hihi, bättte än att det lägger sig ngn annanstans
Janna: åh, grattis! Håller tummarna att blödningarna försvinner.
Mig spelar det ingen roll om ni startar en ny tråd el inte.
Dock känns det som det blir ganska ensamt i denna tråd. Det känns som de flesta plussat, utom jag Vilka är fortfarande kvar och skriver som inte plussat? Iskristall och Lectin och jag? Ngn jag missat?