Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Sannolikhet, ska det stå.
Sannolikhet, ska det stå.
Har mensvärk...... Får se vad det betyder....
Janna: vad sa de idag?
Janna: vilket bra bemötande ni har fått, vd skönt att ha en plan
Blir lite trött på att inte veta min menscykel. Den haralltid varit regelbunden förr, men bara för att vi börjat försöka har den blivit helknäpp. Hur ska jag räkna bim då? Allt mellan 23 och 30? Får se när denkmr denna gång om den normaliserat sig (hoppas förstås den uteblir dock ). Tidigast bim på fred, men tror inte den är så kort egentligen, det var ngt konstigt då.
Blir lite trött på att inte veta min menscykel. Den haralltid varit regelbunden förr, men bara för att vi börjat försöka har den blivit helknäpp. Hur ska jag räkna bim då? Allt mellan 23 och 30? Får se när denkmr denna gång om den normaliserat sig (hoppas förstås den uteblir dock ). Tidigast bim på fred, men tror inte den är så kort egentligen, det var ngt konstigt då.
Janna: ja, sist blev jag bara stressad av äl-testerna. Är ju bara på försök tre, så lite längre fram kanske jag testar det om mensen fortsätter vara knepig.
Limegrön: kan nog även vara så att det inte lyckades släppa först (har jag hört ngnstans) och sen släpper.
Micka: vad skönt att veta att man får en bra BM. Jag hade samma med mina två och det kändes tryggt o hon kände mig o så. Hon är tyvärr inte kvar längre.
Tänk om man kunde ha en kamera i livmodern så man kunde se allt som händer därinne Så skulle man slippa alla spekulationer om vad kroppen håller på med för konstigheter och slippa undra om man är gravid el inte. Får uppfinna det. Tror jag skulle bli rik då :-P
Illamående efter jag ätit: låter mer som risk för magsjuka än för graviditet va? :-S