Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Minxy: hur ändras de då? Bara i storlek eller?
Minxy: hur ändras de då? Bara i storlek eller?
Lilla My: googla och se om det finns sätt att få igång mensen på och då kanske du kan söka privat sen, när du vet om det finns ngt sätt.
Kram, Lectin <3 Hoppas på bättre tider snart.
Grattis, Mikesfru! Härligt!
Veronika: vad tråkigt :( Jag vet hur det känns. Min man ville inte ha ett tredje förut, men ändrade sig helt plötsligt, så nu kör vi.
Jag pratade ju tidigare om mina konstiga förändrade bröstvårtor och vårtgårdar. Jag ringde iaf till bröstmottagningen och de tyckte inte jag behövde oroa mig, eftersom såren läkt och att bröstvårtorna gick ut ibland (att de inte var insjunkna jämt). Så det känns skönt. Dock kan jag inte släppa det helt, eftersom jag fick ett litet sår idag igen, men det verkar redan bli bättre. Men det gnager liiiiite i bakhuvudet - knäppt när de sagt att jag inte behöver oroa mig. Men kontrollfreak som jag är så undrar jag ju varför de förändrats och det kunde hon inte svara på :(
Vill ngn förklara hur det går till att tempa? Jag har ingen aning och det låter ju lite intressant ;) Tack!
Minxy: tack! Kanske ska testa det ;) Låter ju lite spännande ;)
mangoo: Fy vad jobbigt beslut :( Men ta kontakt och be att få prata igenom det med ngn annan. Kram
Undrar om jag haft äl denna månad, hat inte märkt ngt tecken på det
Hej på er! Har varit lite off på sistone pga av min oro och en massa annat. Men nu kommer jag tillbaka, tror jag ;) Dock hade jag inga som helst ÄL-symptom så vet ej om jag hade äl. Men visst kan man få mens som vanligt även om man inte haft äl? Jag har aldrig hoppat över en mens, som jag sett att vissa gjort.
Vem är näst på tur att plussa (eller ja, BIM iaf ;))? Någon som ska testa snart?
Välkomna alla nya också :)
Kollade BIM-listan. Umeje: har du testat ngt, såg att du passerat BIM ju ;)
Vad många det är som har BIM snart, spännande......
Limegrön: väntar med spänning.
Lectin: kul med utbyggnad också. Det har vi gjort, samt slagit ut en vägg - det blev som ett nytt hus
Micka: kan ju vara bebis ändå Ge inte upp än.
Umeje: låter ju onekligen väldigt hoppfullt!