Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Ja, men då skumt mammave!
Ja, men då skumt mammave!
Får väl aldrig veta varför... Vi kmr iaf att pausa denna månad, dels för vi behöver det och dels för att inte pricka in julafton
Förstår att du känner dig snuvad Lectin! Hoppas du plussar sent den här gången också så du får ditt plus. Vart ligger du till i cykeln nu då?
Men det är ju bara fyra dagar sen bim!? Hur sent plussade du med din tvåa? Och är du säker på att äl skedde när du tror? Den kanske skedde senare?
Förlåt om jag frågar och upprepar saker som du säkert redan nämnt i tråden tidigare, men mitt minne är kort och svårt att få en helhetsbild
Ja, det är svårt det här Lectin. Jag har själv ju aldrig plussat så jag har inga egna erfarenheter att gå på. Enligt Fertility friend verkar man kunna plussa (de som är tidiga) runt och ta första gravtest runt äl +10.
Jag håller tummarna för dig!
Jobbigt Lectin! Fortsätter dock hålla tummarna!
Hur går det tjejer? Ser att ni alla har passerat BIM i listan utom jag...
Hej, nu har mensen kommit...igen Nu kommer vi ta paus för att förhoppningsvis sätta igång igen i maj.
Men kommer fortsätta läsa i tråden och följa er andra.
Mammave: Händer förmodligen saker i april som sätter käppar i hjulet för oss i barnverkstan. Och sen i maj ska vi på utredning om inte "sakerna" sätter käppar i hjulet för det med så vi får skjuta upp det. Men hur som så blir det en paus nu.
Tack mammave!
VeronikaK: Fy vad jobbigt för er! Stor kram!
Tack för omtanken Lectin! Hoppas du får mens fort så ni kan sätta igång med nytt försök! Lycka till!