Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Mammave: Jag tycker du ska leva som vanligt. Inte överdriva med alkohol osv men unna dig lite fast det är innan bim. När man försöker och försöker månad efter månad mår man bara sämre av att begränsa sig. Det tror jag iallafall, för att orka måste man leva lite under tiden! Jag tror på att du kommer bli gravid!

• Iskristall

Jag brukar testa med de billiga, tyda streck-testen. Sen när\om jag är osäker så tar jag ett äl-test som visar gubbe. På så sätt har jag hållit nere kostnaden för äl testen lite.

Jag tempar. Det ända sättet att se om tempning är nåt för dig shrew är nog att testa tempa en månad eller så. Jag brukar ibland hoppa över att ta tempen på helgerna om inte helgen sammanfaller med äl eller bim då såklart. Men man ska nog försöka tempa ca samma tid när man väl tempar. Men det verkar som olika kvinnor är olika känsliga för tempskillnader i tid.

• Iskristall

Nä vad tråkigt mammave om du så gärna vill ha ett barn till Du tror inte han kan ändra sig då? Kram

• Iskristall

Shrew, ja en egen ultraljudsmaskin skulle man ha! Det vill jag också ha haha

Lycka till tjejer! Jobbigt med äl-test och kroppar som strular. Det bästa är väl att ha sex varannan till var tredje dag så skulle man inte missa äl

Själv har jag tagit blodprover idag och väntar på datumet för kommande "äggledarspolning"...

• Iskristall

Nu är vi pågång igen! Positivt ägglossningstest i fredags.

Ska uppdatera bimtråden när jag får möjlighet.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea