Inlägg från: Lectin |Visa alla inlägg
  • Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Micka! Skönt att se att du tar ett väl informerat beslut! Jag läste bara EMAs utredningrapport från 2007 så visst kan en del ha gjorts sedan dess. Jag har heller inte sökt av pubmed själv. Däremot har jag egen erfarenhet av att kosttillskottstillvrerkarna verkar ha lite väl mycket otur när de tänker vad gäller kvalitetskontroller och det gör mig vääääldigt försiktig med kosttillskott.

Mammave: tack för kramen! Men jag tro minsann jag blir knäpp snart också!

• Lectin

Hej lilla my o co! Oj! Ja då har du verkligen att stå i! Hoppas det dimper in en mens nu snart. Håller tummarna!

• Lectin

När jag plussade i första graviditeten kände jag mig om möjligt ÄNNU otåligare än nu! Jag brukade då säga att jag önskade man kunde ta sitt positiva test, gå in på förlossningen och säga: "Här är mitt plus! Kan jag få min bebis nu, tack?" Ungefär så känns det nu också... Men nu är det plusset jag vill kunna beställa någonstans. Undrar vart man beställer det... Hmmm...

• Lectin

Minxy: Skönt att få följa någon annan mot bim istället för att referera på mitt eget. Håller tummarna!

Micka! Imorgon! :-S Pirrigt, håll tummarna! Törs inte tro att det är annorlunda nu än de tidigare testen men om det är minus går startskottet för fertilitetskliniken!

• Lectin

Tid bokad till 1 december. Rätt snabbt med tanke på att det är en av de allra populäraste klinikerna för oss med pco, och dessutom den populäraste av läkarna på kliniken. Står på återbudslistan också för säkerhets skull.

Om jag nu helt struntar i den här cykeln och utgår ifrån att jag enkelt inte hade äl den här gången (trots test och symtom Skrikandes) så borde nästa äl komma om ca två veckor och bim ytterligare två veckor senare, alltså just i den vevan jag nu fick tid! Så nu håller jag tummarna för att jag alls inte behöver gå dit.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea