Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Micka: åh, spännande! Nu jäklar hoppas jag på ett stort fint plus för dog, sen kan du smitta ner oss andra med plusbaciller ;)
Vi kanske alla kommer få en underbar julklapp i december!
Micka: åh, spännande! Nu jäklar hoppas jag på ett stort fint plus för dog, sen kan du smitta ner oss andra med plusbaciller ;)
Vi kanske alla kommer få en underbar julklapp i december!
Umeje: åh, snart BIM för dig alltså! Då håller vi tummarna :)
Själv tänker jag börja ta bättre hand om mig i väntan på pluset. Har kommit igång med träningen och sitter just nu med en bultande abstinens-huvudvärk eftersom jag inte ätit godis på två dagar.
Dessutom får man ju tiden att gå lite snabbare om man har annat att fokusera på :)
Kul att du tittar in Lectin! :)
Själv har jag fått svamp. Så jäkla typiskt! Inget sex nu, vill inte förvärra eländet! Räknar med ÄL runt den 28 nov, så jag ska försöka bli av med svamphelvetet innan den 25:e så vi kan ligga i ordentligt runt ÄL!
Fy svamp är inge roligt. . Hade det månaden innan min yngsta blev till. Tog en engångs tablett så var det borta!
I dag är det 4 dagar sen ägglossning, blev endast sex kvällen innan och hoppas nu på det bästa! Tycker redan jag har symtom ???? men det är säker inbillning. Hoppas oxå att spolningen gav resultat
GrönaDruvan: välkommen! Skriv gärna in dig i BIM-listan. Tror Lectin länkade till den lite längre upp i tråden :)
Limegrön: men herregud vad spännande! Åh vad jag hoppas du får ett tydligare streck vid nästa test-tillfälle! :)
Limegrön: då väntar vi spänt på morgondagens test :)
Lectin: typiskt! Men bra att du ser det positivt ändå :)
Umeje: jag vet ju vad jag skulle ha gjort (testoman!) :P
Micka: nej vad trist! Men helt rätt att se framåt - jag hoppas du får plus vid mellandagarna istället :)
Vet inte om det är så spännande längre.. gjorde ett test imorse och det visade som det för 2 dgr sedan, ett svagt, svagt, svagt streck. Försökte ta en bild för ni skulle få se men fick inte till någon bra bild så de syntes. Börjar tro att testen lurar mig och att det ist är spökstreck jag ser. Så nu ska jag vänta in mensen och som vanligt deppa ihop som varje mån.