• Minxy

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Skitsamma, det syns i princip inte. Får hoppas och ta ett nytt imorrn.

Det är inom tiden iaf. Man ska läsa av inom 10 minuter och jag tog kortet efter 5 minuter. Det blev inte starkare efter avläsningstiden.

Kanske bara är ett spök? :(

• Minxy

Dumma test....hur ska jag nu kunna koncentrera mig på jobbet idag?

• Minxy
    Janna84 skrev 2014-12-05 06:21:37 följande:
    Det ser onekligen positivt ut, jag tror du får ett starkare resultat redan imorgon. Jag avvaktar dock med ett grattis tills plusset blivit liiite tydligare. Jag håller tummen!

Här blev det lika negativt som alltid (med två test) så det är nog kört den här månaden också...
    Jag hoppas du har rätt (när det gäller mig) och fel när det gäller dig! Det är INTE över förrän mensen kommer!

Maken vill inte ens titta på testet. "Nej, är det så svagt som du säger så kommer jag bara bli irriterad, jag väntar hellre."

Bah. Tråkmåns.
  • Minxy
    Janna84 skrev 2014-12-05 07:39:28 följande:

Här bränner tårarna bakom ögonlocken, det känns så jävla hopplöst just nu... Men jag ska försöka fokusera på arbetsintervjun och se till att jag får jobbet. Om jag byter jobb så känns det mer okej med ytterligare några misslyckade månader... Och så hoppas jag att läkaren hittar felet och att det är lätt att åtgärda, för något måste vara förändrat hos någon av oss med tanke på att det inte tar sig (tidigare har det tagit max 6 månader att bli gravida, ofta kortare tiden så).

Åh Janna :(

Jag vet hur det känns. När det tog över ett år för oss när vi skulle bli gravida med första barnet kändes allt helt nattsvart. För mina föräldrar tog det 7 år med aktivt försökande. Dom gick på utredningar där svaret bara blev "oförklarligt barnlösa". Sen helt plötsligt fick dom första barnet, sedan andra och därefter det tredje.

Jag håller mina tummar stenhårt för både plus och jobb ska du veta! Kram!
  • Minxy
    Micka! skrev 2014-12-05 07:54:30 följande:
    Din kurva ser mycket lovande ut....så spännande!!!! smile5.gif
    Ja jag tyckte också det kändes bra att tempen steg till 36,8 :)

Åh vad tiden går långsamt!

Jag testade imorse eftersom jag kände metallsmak i munnen igår kväll + att jag gick och kissade hela tiden. Det kändes precis som vid UVI, fast utan det onda liksom.
  • Minxy
    Shrew skrev 2014-12-05 13:16:25 följande:

Grattis till alla plus! Vad roligt! 

Jag har stora förhoppningar på den här månaden och hoppas att era plus smittar av. Jag var hos en gyn förra veckan och han kunde se på vul att jag skulle ha ägglossning när som helst. Vi hade sex innan gynbesöket och efter det så det borde inte bero på fel timing om jag inte blir gravid. Kommer mensen nästa vecka så får jag ta blodprover då för att se om det är nåt fel på mina hormoner.

Men för första gången på länge känner jag "nåt", lite träningsvärk i magen (har inte tränat), och häromdagen blev jag jätteillamående på morgonen. Så jag hoppas, hoppas på plus, men vågar inte testa än, BIM -5 idag.

Hoppas det blir ett fint plus för er! :)
  • Minxy

Tog ett nytt test nu i smyg på jobbet (testoman som jag är)

Det MÅSTE ju vara ett plus, eller?!

BIM-5 idag.

• Minxy

Tack Janna! Nu hoppas jag bara att det inte kommer ut med mensen om några dagar...

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea