Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Härligt Lectin om äl är på väg! Var är du i din cykel? Jag trodde du var i väntan på BIM
Härligt Lectin om äl är på väg! Var är du i din cykel? Jag trodde du var i väntan på BIM
Nej jag fick mens i månadsskiftet och skulle starta ny cykel med letrozol men hade inget hemma. Fertilitetskliniken hade semesterstängt så jag bestämde mig för att ta semester från tabletterna jag också och se om jag möjligen skulle få egen äl eller om kroppen bara skulle vila till i augusti. Så plötsligt hittade jag en karta letrozol i medicinskåpet när jag var på jakt efter katternas avmaskningsmedel... Eftersom letrozol ökar lh-nivåerna utgick jag från att det inte är någon nackdel att ta dem senare i cykeln heller så jag startade typ en och en halv vecka för sent. Och nu är alltså äl på g. Räknar med bim runt 5/8. Får se om jag får utslag på äl test eller när flytningarna upphör om jag kan justera datumet.
Slarvigt av mig att inte uppdatera bim-tråden! www.familjeliv.se/forum/thread/74231472-bim-trad-for-pratsjuk-35-forsoker-fa-en-trea
Men grattis Janna84! Vad roligt!
Ni som går mot BIM. känner ni några symptomer?
Jag har som vanligt ömma och svullna bröst, denna mån intalar jag mig att de är extra svullna. bim-5 idag så kanske tar ett test imorgon. Har inte testat på flera mån utan bara väntat ut mensen men denna gång känner jag mig lite positivare än jag brukar.
Ja, limegrön det kan du! Spännande!
Lectin: Hoppas verkligen på annat resultat för dig den här omgången! Verkligen!
Men det kommer bli väldigt tomt i tråden, kommer sakna dig!
Lyckan varade inte så länge. Tror att jag fått/håller på att få missfall. Började blöda yttepytte rosa flytningar i lördags som har ökar till kraftig mensblödning idag. känns snopet.
Vilken härlig inställning limegrön! Nu kör vi!
Jag kunde, som vanligt, inte hålla mig ifrån testen utan tog ett lloyds testa tidigt imorse. Tokblankt. Nå det är fortfarande tidigt så än ger jag inte upp!
Trist limegrön
Härligt att du är positiv iaf!
Idag är jag på bim +6, men igår kom det lite blod när jag torkade mig, så mens på gång.
Hur räknar ni när mensen startar? För på mig kan det komma lite blod i flera dagar utan att det egentligen blöder liksom.. Jag brukar räkna från dagen det startar på riktigt så att säga...
Funderar på att ta ett uppehåll denna månaden, då bim verkar infalla precis när vi är i Turkiet nästa gång. Hade varit skönt att bara koppla bort det då och kunna ta en drink och öl i solen utan att behöva undra ifall man är gravid...
Lectin och gröna druvan: Hur går det för er? Jag fortsätter hålla tummarna hårt för er!
Själv har jag, döm av min förvåning, hittat ägglossningsflytningar här på morgonen! CD10 redan!!! Jag som brukar ha sena ägglossningar pga pco, har fått stora förhoppningar om att få en tidig äl. Hoppas inte kroppen nu bara gör ett försök till äl som sedan avbryts av nån anledning :-/