Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

emjh skrev 2015-09-03 09:23:49 följande:

Jag plussade svagt imorse på ÄL+9. Tjoho! 

Fast även: hjälp! 

Grattis och lycka till!
  • Iskristall
    Lectin skrev 2015-09-05 08:46:10 följande:

Ett svaaagt men tydligt streck fick jag på lloyds testa tidigt idag! Späääännande! Enligt min läkare kan det alltså inte vara äl-sprutan som hänger kvar så nu är det bara att hålla tummarna att det vill sig och blir starkare.

Bild finns i mitt bildgalleri om någon är nyfiken på HUR svagt det var.

Hur gick det för dig emjh? Härligt att det var starkare igår.

Spännande! Lycka till!
  • Iskristall
    Lectin skrev 2015-09-18 09:02:58 följande:

Hur går det med pms-känningarna?

Ul idag visade en fin äggblåsa på tillväxt. Den var ca 15 mm idag och de brukar spricka vid ungefär 22-24 mm. Den växer ungefär två mm om dagen så äl borde bli på tisdag-onsdag någonstans. Jag har börjat se fertilt sekret idag så det stämmer också bra in tidsmässigt. Bara att tuta och köra! Honk honk!

Tittar in och säger lycka till Lectin!
  • Iskristall
    Lectin skrev 2015-10-03 08:21:49 följande:

Plus! Och mycket tydligare än förra gångerna! Åh hoppas hoppas det går vägen nu då. Håll alla tummar de kommande dagarna ladies!!!

Vad är det jag läser?! Grattis och lycka till Lectin!
  • Iskristall

Hej tjejer!

Vi ska starta med ivf i slutet på november om allt går som det ska. Jag önskar er lycka till och tänker att jag inte kommer vara så mycket i tråden. Men kommer nog inte kunna låta bli att läsa om era öden och plussande då och då!

• Iskristall
    Lectin skrev 2015-10-23 22:54:19 följande:
    Håller alla tummar för er! <3
    Tack Lectin! Och ännu ett lycka till för er nu! Kram
  • Iskristall
    Lectin skrev 2015-10-26 16:04:40 följande:

Blörk... Illamående och trötthet på plats Jotack! Ingen koll än. Har varit på hälsosamtal på mvc och har tid för tidigt ultraljud om en vecka prick.

Hur gick det på ultraljudet gumman?

Vi ska på första läkarbesöket för ivf på tisdag, ringde kliniken och fick en återbudstid Hoppas vi hinner starta innan jul!
  • Iskristall
    Lectin skrev 2015-11-08 14:18:30 följande:

Åh så skönt att få tidigarelägga! Tumhållning pågår förvisso redan men jag förstärker den ytterligare!

Ultraljudet gick bara bra. Storleken stämde precis och hjärtat hade börjat ticka så fint. <3

Åh så härligt att höra! Jag blir så glad av att få läsa om små hjärtan som tickar! Längtar efter att få uppleva det själv nån gång...och snart hoppas jag!
  • Iskristall
    Lectin skrev 2015-11-08 18:02:27 följande:

Det är verkligen en speciell upplevelse. Och du, för varje dag som går är du en dag närmare drömmen. Kram!

<3
  • Iskristall

[quote=75989027][quote-nick]Fsake skrev 2015-11-11 11:51:30 följande:[/quote-nick]Tog ett test imorse bim-4 som var svaaagt positivt! Ska iväg nu och köpa fler test och ta ett nytt imorn. Hoppas![/quot

Å vad roligt! Tummarna hålls för fler positiva, starkare test!

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea