Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Lectin skrev 2015-08-08 10:11:27 följande:

Stiltje här. Inte testat idag och ingen mens än.

Spännande med tidig äl! Allt som avviker från det normala är bra när man hållit på länge!

Ja visst är det! Allt för att hålla förväntningarna uppe!

Hoppas din mens håller sig borta!

Tittade i bim tråden för att uppdatera mig om ditt bim-datum och inser att de första bebisarna bör släppas av storken i de närmaste om de redan inte kommit?!
  • Iskristall
    Lectin skrev 2015-08-08 12:42:48 följande:

#@%*¥§* Ja mensen var åtminstone punktlig...

Nej men fyy vad tråkigt! Inte den här månaden också!! Skit
  • Iskristall
    limegrön skrev 2015-08-09 16:03:23 följande:

Vad säger äl-testen iskristall?

De säger negativt, svagt streck. I morse hade mitt älsekret försvunnit, och jag kändes torr och trång. Men nu på eftermiddagen kunde jag fånga liiite älsekret igen. Men jag struntar i äl test i dag, nu känns det alltför tidigt igen. Min kropp verkar strula som förra månaden...tror den försöker sig på äl men sen händer nåt hormonellt som får kroppen att komma av sig...det är bara att ta en dag i taget.

Hur mår du Limegrön?
  • Iskristall

Limegrön: Hoppas din äl kommer tillbaka fort!

Jag har pco så ja, mina cykler brukar strula mer eller mindre

• Iskristall
    Lia_78 skrev 2015-08-11 20:52:35 följande:

Hej på er!

Har hållit mig lite borta från familjeliv men erkänner att jag har varit inne och smygtittat lite på tråden.

La ner barn försöket några månader, men under semester månaden tok försökte vi med äl stickor mm. Var inte alltid en dans på rosor. MEN igår blev det ett + på gravtestet.

Trode inte det var sant så gjorde 2 till under dagen och med samma resultat.

Äntligen. ????

Håller alla tummar och tår för er och kommer titta in här då och då.

Stort grattis Lia_78!
  • Iskristall

Mitt äl-test blev positivt i torsdags! Äl således igår eller idag på cd16 el 17, det känns bra!

• Iskristall

Lectin: Ja se hur det kan gå. Ja, självklart ska det vars bim 29 augusti Får ändra det när jag sitter vid en dator! Tack för påminnelsen!

Hoppas på fin äl för dig snart!

• Iskristall
    Lectin skrev 2015-08-20 12:45:20 följande:

Fixat! Passade på att flytta ner Lia_78 till gravida också. Kärt besvär!

Tack tack Lectin!
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea