Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

GrönaDruvan skrev 2015-08-23 09:19:55 följande:

Hej alla!

Nu verkar sommarens sista soldag vara här och åååå vad jag njutit av värmen!!

På tisdag börjar jag jobba igen efter 4 veckor semester....känns väl sådär:-/

Jobbar 2 veckor och sen åker vi till solen igen, så skönt!!

Är inte så aktiv här just nu...satsar inte på bebis denna månaden, då jag inte vill tänka på graviditet när jag är utomlands och dels så är det skönt att ta en paus så att säga.

Visst, det kanske blir ändå, bara för att man inte tänker på att det ska bli, men då blir jag ju bara positivt överraskad!!

Hoppas att jag får läsa om massa roliga plus nästa gång jag skriver!!!

Vart ska ni åka? Ha det så trevligt och så håller vi tummarna att ni får glad överraskning sen!
  • Iskristall
    Lectin skrev 2015-08-24 08:54:32 följande:

Håller tummarna för en trygg härlig resa GrönaDruvan!

Här är det nedsläpp på g! Två(!!) stora fina äggblåsor är redo att släppa sitt innehåll. Jag ska ta spruta också för säkerhets skull. Mannen hann alltså hem innan äl med god marginal.

Hejja Lectin! Nu håller vi tummarna hårt! Två ägg alltså, kul!
  • Iskristall
    Lectin skrev 2015-08-24 10:22:52 följande:

Tack hörrni! Enda kruxet nu är att svärmor och svärfar är på besök hela veckan och sover i gästsoffan utanför vårt sovrum ... Och vi har ingen sovrumsdörr! Blir spännande.

Hihi men då! Kan ni inte skaffa er lite egentid, snbbis i badrummet eller nåt
  • Iskristall
    VeronikaK skrev 2015-08-25 11:28:07 följande:

Börjar tappa hoppet. Tror egentligen inte alls på det här. Känns som om vi försökt jättelänge. Det blir ett år nu, men jag jag ju haft ett missfall i v.14 emellan iofs. Men jag är 39 år och jag vet inte hur länge jag orkar fortsätta. Väntar på mens och känner verkligen i kroppen att det inte blivit något den här gången heller... :(

Usch, jag vet hur det är. Är precis på samma ställe som du. De ända som håller kvar mitt hopp är ivf behandling i vinter, annars känns allt hopplöst! Har bim på lördag. Känner som mensvärk redan, vill inte ha mens alls men inte före bim heller egentligen för det säger isf att min lutealfas blir kortare o kortare och det känns inte heller bra
  • Iskristall
    limegrön skrev 2015-08-27 22:09:22 följande:

Nu börjar det närma sig bim för dig iskristall. Spännande.. När har du tänkt testa? El har du börjat?

Jag väntar på mens, skulle den allt förmodan bli sen, då testar jag. Men jag tycker mig känna lite mensvärk nu igen, så skulle inte förvåna mig om den dyker upp i morgonbitti eller så.

Hur går det för dig VeronikaK?
  • Iskristall

Och nu kom mensen

Nu blir det paus i verkstan! Tills min nyopererade sambo är återställd osv.

Lycka till tjejer!

• Iskristall
    limegrön skrev 2015-08-28 08:39:37 följande:

Nej Nej Nej skit också.. hoppas sambon återhämtar sig snabbt.

Tack! Hoppas jag med att han gör. Grejen är att han kommer behöva en ny operation om 2-3 månader också.
  • Iskristall
    VeronikaK skrev 2015-08-28 10:07:52 följande:

Trist!

Och samma här! Mens i natt. Hellre det än att den blir sen, men tråkigt ändå.

Hoppas att allt går bra med din sambos operation. Det klan ev. bli en paus här med nästa månad eftersom det verkar som att mannen åker bort precis vid äl.

Usch så trist! Kram!
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea