Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Lectin: blev dina barn till utan ngn hjälp på traven? Du kanske nämnt ngt om det tidigare, men mitt minne är inte så bra jämt
Lectin: blev dina barn till utan ngn hjälp på traven? Du kanske nämnt ngt om det tidigare, men mitt minne är inte så bra jämt
Aha Vad häftigt att det tog sig så precis inför inbokat besök Har ni ngn rätt till hjälp denna gång? Jag är dåligt insatt i vilken rätt man har, har fått för mig att om man r edan har barn är det väldigt svårt att få hjälp.
Testade imorse, men blankt. Då vet jag säkert iaf, men är väldigt förbryllad över min mens och har svårt att släppa varför den bara varade i en dag Vill veta varför! Den har aldrig varit så förut
Får väl aldrig veta varför... Vi kmr iaf att pausa denna månad, dels för vi behöver det och dels för att inte pricka in julafton
Lectin: :'( usch vad tråkigt och frustrerande när kroppen krånglar
Ja, här har vi paus efter min konstiga mens denna månad. Vill ändå undvika jul. Men har fått orangea flytningar igår. Vad kan det vara?! Kan det bero på influensan jag har? Äter penicillin sen igår pga återkommande feber.
Samtidigt ungefär, men borta nu....
Iskristall: beklagar
Verkar vara många som hoppar över denna månad.
Varför inte förrän i maj, Iskristall?
Men nej! Fy vad jobbigt, Veronika Om det är ngn tröst så brukar många plussa snabbt efter mf. Lider med dig, vet hur det känns <3 Kram
Hur går det, Veronika :( Kram
Här blev visst bebislängtan ännu större när jag tog uppehåll och jag längtar till efter nästa mens då man kan försöka igen. ÄL har nog passerat vid det här laget iaf och inget oskyddat sex här så inga chanser att vara gravid nu iaf. Har läst ngnstans att genomsnittsförsöken är sju ggr så nästa gång blir det genomsnittsförsöket för vår del :P Sist när det tog tid tog det sig på försök 9 så jag har några milstolpar som jag liksom räknar ner till känns det som (kommer nog misströsta rejält om det inte tar sig iaf gång tio då). Men ngn gång borde ju vara vår tur om vi fortfarande kan bli gravida, det vet man ju aldrig. Svamlar lite, men det är nog för att få ordning på mina egna tankar.
Lia: måste bara fråga vad skillnaden är på att försöka riktigt seriöst eller som ni gör nu? Lite nyfiken bara vad det innebär. Jag tänker nog lite som så att så länge man inte skyddar sig så försöker man. Eller skyddar ni er nu och väntar till sommaren?