Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Lectin: jag förstår att du blir nedslagen, men det KAN ju vara ägglossning på G också! Jag håller tummarna för dig :)
Lectin: jag förstår att du blir nedslagen, men det KAN ju vara ägglossning på G också! Jag håller tummarna för dig :)
Åh VeronikaK! Så underbart! Grattis!
Fast det börjar ju bli lite tomt på "ogravida" i tråden. Vi kanske måste köra en rekryteringsrunda?
limegrön: De gånger jag plussat har varit "tysta" månader! Alltså helt utan symtom. Mitt i symtomanalysen så kom det månader helt utan symtom och jag deppade ihop men just då plussade jag! Borde ha lärt mig av det men icke! Jag letar fortfarande symtom som en tok varje cykel.
Inget plus på äl-stickan här men idag har jag börjat få värk på vänstersidan så antingen tänker cystan spricka eller så är det ändå äl på g. Bara att vänta och se...
TheLe003: Åh så spännande! Jag håller alla tummar för ett starkare streck om ett par dagar!
Nej va kul! Grattis TheLe003!!
Så bra Janna84! Tyvärr funkar det fortfarande inte att ändra trådstarten så jag kan inte lägga länken där... Fortsätter prova med jämna mellanrum...
Varmt välkomna till tråden barnlägtan och Noli!! Vi behöver verkligen lite påfyllning här eftersom rätt många blivit gravida!