Inlägg från: Lectin |Visa alla inlägg
  • Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Iskristall skrev 2015-02-25 10:47:23 följande:

Lectin: Är på äl+14 idag. Inga känningar. Jag tror att mensen dyker upp för mig typ i morgon eller så.

Hoppas du hade egen äl och att ni hann med att mysa innan det var försent för ägget att bli befruktat Lycka till och håll oss uppdaterade!

Tack Iskristall! Ditt stöd värmer så! Hjärta
  • Lectin
    Iskristall skrev 2015-02-25 10:47:23 följande:

Lectin: Är på äl+14 idag. Inga känningar. Jag tror att mensen dyker upp för mig typ i morgon eller så.

Hoppas du hade egen äl och att ni hann med att mysa innan det var försent för ägget att bli befruktat Lycka till och håll oss uppdaterade!

Hrmf... för snabb på knappen!
    Håller alla tummar för att mensen håller sig borta Iskristall!
  • Lectin

Ojojoj! Det här är ju nästan lika spännande som det varit att titta på skid-vm igår och idag!!! Hoppas på samma utdelning också! Jag håller tummarna för helt synliga otvivelaktiga streck för er alla tre de närmaste dagarna!

• Lectin
    tantor skrev 2015-02-25 11:21:38 följande:

Ps. Tack för dina gröna gubbar, några såna har inte jag

Hela ditt inlägg är fullt i gröna gubbar här hos mig!!
  • Lectin
    tantor skrev 2015-02-25 17:45:44 följande:

Jag satt vid datorn och de gick att kopiera :D ! Vet inte hur man får snyggare smileys utan att använda de som finns här på sidan :/

Lägg till en näsa - mellan ögon och mun så går det!
  • Lectin

Eller ja... Det blir ju ändå bara kortkommando för de som redan finns! Doh!

• Lectin

Hmmm... Rosa flytningar och värk några dagar efter äl. Ska jag bli nedstämd eller glad och hoppfull? Väljer nog det sista och tror att det här tyder på något bra.

• Lectin
    VeronikaK skrev 2015-02-28 19:28:43 följande:

Låter ju absolut inte som mens så jag skulle se det som ett mycket gott tecken! :)

Hade det varit en normal cykel hade jag nog trott mer och vågat vara mer optimistisk men med min skruttkropp som verkar vilja vara omöjlig att förutspå så vet man aldrig. Men jag hoppas förstås ändå!
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea