Inlägg från: mammave |Visa alla inlägg
  • mammave

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Skyldig till att inte uppdatera bim-listan. Sorry, men skriver mest på mobilen och då går det inte.

Har bim ngn gång mellan 30/5-3/6 (eftersom min mens knäppat sig).

Känner väldigt knepigt ca fem cm ovanför naveln. Kan ju knappast va gravsymptom så högt upp. Jar nästan som liiiite håll där som suttit i ett par dar.

• mammave

Skyldig till att inte uppdatera bim-listan. Sorry, men skriver mest på mobilen och då går det inte.

Har bim ngn gång mellan 30/5-3/6 (eftersom min mens knäppat sig).

Känner väldigt knepigt ca fem cm ovanför naveln. Kan ju knappast va gravsymptom så högt upp. Jar nästan som liiiite håll där som suttit i ett par dar.

• mammave

Huvudvärk idag, vilket troligen betyder mens imorgon Har bim igår till på onsd, ngnstans däremellan.

• mammave

Shrew: kanske inte släppte ngt ägg denna mån Får du helblankt elr syns ngt lite? Jag läste att man kan missa stegringen om man har kort stegring.

• mammave

Börjar känna att hoppet att få en till börjar försvinna Mens igår och med det inne på försök nio Har bara två försök kvar eftersom min man säger stopp sen Tidigare graviditeter har blivit till på försök ett, nio (mf) och två. Så snart har jag passerat mitt längsta försök, vilket känns sådär. Verkar ha väldigt svårt att bli gravid varannan gång ju- knepigt. Beställde nyss nya äl-tester till mina två sista försök iaf, om nu det kan hjälpa. Är lite depp idag

• mammave

Nej, Lectin Vad tråkigt Kram

Tack, vad gulliga ni är <3 Känns skönt att ventilera med andra i liknande situation som verkligen förstår

• mammave

Asch, minnet är bra men kort. Visst har du tabletter för att mensen skulle komma, Lectin? Så det kanske var väntat nu?

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea