Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Limegrön: Nu fick jag som vi pratat om. Två röda streck på billiga tester, men dock kontrollstrecket lite, lite rödare. Men tog ett clearblue och fick en glad gubbe. Så teststrecket måste inte alltid bli rödare än kontrollstrecket.

• Iskristall

Äsch tråkigt Fridolina83...men lycka till i oktober!

Tack för peppenFridolina83 och oväsen!

• Iskristall
    limegrön skrev 2014-09-18 23:08:18 följande:

då är vi typ lika långt i cyklarna. jag vet dock inte om jag hade äl igår el om jag har/hade det idag. Så sitter nu och väntar på att sambon ska komma hem så jag kan kasta mig över honom..hehe..

lycka till med ert mysande iskristall..!

Tack limegrön! Hoppas det gick bra för er o ert mysande!

Åh då får vi följa varandra i väntan mot bim! Jag antar att min äl kommer ske idag. Tempen hade inte höjts i morse än.
  • Iskristall
    Lectin skrev 2014-09-19 07:28:52 följande:

Välkommen Fridolina83 och grattis till nystarten!

Heja limegrön och iskristall! Håller alla tummar för er!

Här väntas det också på äl men jag lär vänta ett par veckor till eftersom jag har lite längre cykel.

Tack!

Vänta ett par veckor på äl...hur långa cykler brukar du ha? Du har säkert sagt det tidigare dock hehe
  • Iskristall

Jag förväntade mig temphöjning idag då jag fick positivt äl-test i torsdags...men det vart ingen temphöjning...så nu är jag rädd att det positiva äl-testet var falskt :-/

Hoppas ingen mens kommer Flisan35

• Iskristall
    limegrön skrev 2014-09-20 12:43:34 följande:

Har du haft någon mer symtom på äl då? Som värk el så? Vilken dag hade du det isf?

Jag har aldrig äl-värk så det är inget jag kan gå på. Men äl-flytningar, livmodertapp och äl-test visar ju på äl. Annars kan jag bara veta i efterhand om jag haft äl då jag får tempökning samt ömmande bröstvårtor. Så jag antar att vi bara får vänta och se hekt enkelt.
  • Iskristall

Idag fick jag tempökning. Så äl borde varit i går med som du säger Lectin en extra dag mellan lh-topp och äl.

Lectin hoppas du inte behöver vänta alltför länge den här gången!

• Iskristall

Ja, verkligen kul att folk vill hjälpa till Sockiplast!

Själv hälsade jag på en 2,5 månaders i helgen. Kan säga att min livmoder också skuttade till Hade dessutom äl i helgen så nu hoppas jag.

• Iskristall

Lectin: Jobbigt med så skuttig temp! Min skuttade ju också lite innan äl pga förkylning. Hoppas du får en bra äl snart om den inte redan varit då såklart? Vilken dag är du på?

Jag är på äl+8 och väntar och vänter

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea