Pratsjuk 35+ försöker få en trea
...jo det är den nog.
...jo det är den nog.
Tack tjejer! <3 Jag bryter ihop, moffar godis, stänger ute solen och tittar på vampyrfilm. Imorgon ringer jag kliniken om nytt letrozolrecept.
Det är väl fördelen med skiten: det händer något spännande i tråktiden mellan mens och äl!
Precis samma visa här. Ska man vänta på "rätt" tillfälle får man nog se sig i månen efter en trea. Min filosofi när jag tvivlar är ändå att man ångrar aldrig ett barn. Det man ångrar är snarare om man aldrig försökte.
Negativt test i morse. Det var helt väntat, så jag blev knappt besviken (lit blir man ju i alla fall). Jag testade mest för att jag tänkte gå ut och dricka vin i morgon.
Förra månaden tänkte jag försöka göra något positivt av det negativa resultatet och passa på att träna lite mer och försöka tappa några kilo. Tror ni jag har gjort det? Näpp, inte ett gram. Nu på semestern måste det ske bara. Så himla dumt att inte passa på när ja inte är gravid. Å andra sidan kanske jag aldrig blir det, och tanken på det uppmuntrar till viss tröstätning av choklad. ;)
Beklagar ditt minus förresten VeronikaK! Fortsätter hålla en tumme...
Fertilitetskliniken har semesterstängt så jag försöker ta mental semester från bebisplaneringen över juli månad. Hoppas förstås på egen äl men det är nog lite fåfängt att tro.
Är nog inte gravid längre :( Har börjat blöda :(
Igår kväll var det rött, men inatt och idag har det varit brunt så jag hoppas verkligen det kan gå bra ändå. Men jobbigt att bara vänta. Det är ju så tidigt så tror inte de kan se ngt på ett vul iaf Är bara i v 4+5
Här är det stiltje. njuter av barnen och semestern. Hälsar på nyfödda släktingar och försöker låta bli att tänka på att de både skapats och burits medan vi försökt och försökt och försökt. Snosa bebisdoft är galet mysigt men dämpar ju inte direkt suget. Hundnappade en supergullig liten valp ett par dagar som kompensation (med ägarens tillåtelse kanske ska sägas ).
Knepig cykel Iskristall! Hoppas äl bara är lite sen.
Är nog inte gravid längre :( Har börjat blöda :(