Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Välkommen Fridolina83 och grattis till nystarten!
Heja limegrön och iskristall! Håller alla tummar för er!
Här väntas det också på äl men jag lär vänta ett par veckor till eftersom jag har lite längre cykel.
Välkommen Fridolina83 och grattis till nystarten!
Heja limegrön och iskristall! Håller alla tummar för er!
Här väntas det också på äl men jag lär vänta ett par veckor till eftersom jag har lite längre cykel.
Miaomiao: håller tummarna för att inga symtom betyder att ingen mens är på gång!
Iskristall: 43-44 dagar ungefär... Skumt med din äl men det låter ju som att du haft. Kanske hade du en extra dag mellan lh-topp och äl den här gången?
Limegrön: skrattar gott åt bilden av din överrumplade man!
Härligt med bekräftande tempökning iskristall! Jag är glad att jag överhuvudtaget HAR en regelbunden cykel! Visst är det trist att vänta men nu vet jag ju att det faktiskt är en äl i cykeln.
Sockiplast: Åh så fint att så många vill hjälpa! Och jag förstår att det skuttar lite i livmodern! Håller tummarna för att era chansningar funkar.
Miaomiao: så surt! Håller tummarna för nästa runda!
Skrosa: skumt!!
Här väntas fortfarande på äl. Fertility friend påstår att jag haft äl i dagarna men det tror jag inte ett dugg på. Inga känningar och inga äl-flytningar här inte. Tempen är skuttig som busen så här i förkylningstider så det är inte konstigt om det blir fel i tempkurvan...
Iskristall: dag 19. Räknar med äl om en vecka ungefär... Kanske lite längre.
Limegrön: hoppas du kan stryka sken och bara vara dräktig!
Åh så kul att följa er!!!
Här händer inte ett skit, så att säga... Om jag ska vänta ett år på äl efter den här förbannade sprutan så kommer jag bli gaaaaaaalen :P
limegrön: Nämen?! Trist!
Miaomiao: Jag ska också plocka fram äl-stickorna i helgen även om äl inte borde vara förrän i mitten på nästa vecka. Men jag bunkrade ju stickor från billiga tester så jag kan unna mig att testa lite extra, testoman som jag är.
Hur går det för dig Iskristall? Har inte du bim typ nu? Eller är jag helt snurrig som vanligt?
Asch då! Bryt ihop och ladda om. Jag tänker köpa pepparkakor och brieost i veckan för när det är advent och säsong på riktigt tänker jag vara gravid och inte få äta sånt!
Ingen äl i sikte här. Kan tänka mig att den kan anas imorgon eller tisdag men det vet jag ju egentligen inget om. Bara att fortsätta vänta... Tempen fortsätter skutta och med min långa cykel på det så verkar ff få spunk!