Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Hur går det för dig limegrön? Nu har du väl passerat bim, eller?
Hur går det för dig limegrön? Nu har du väl passerat bim, eller?
Iskristall: skit oxå..
Jag tog ett clearblue digitalt test imorse och det blev 'inte gravid' bim +3. Tänkte att visar det inte positivt nu så är det ju verkligen kört denna mån. För det är väl helt kört nu? Visar det testet negativt på bim +3 så KAN det väl inte vara nåt frö i magen? Men har fortf ingen menskänning. Blir förvirrad..
Limegrön: så länge mensen inte kommit finns ett hopp! Brukar du ha regelbunden mens? Ursäkta mitt dåliga minne...
Och där kom mensen..
Åh typiskt limegrön!!!
Här blev det mot alla odds utslag på äl-test igår så nu får jag äntligen vänta, hoppas, räkna dagar och leta symtom igen!
Kul med lite nya ogravida i tråden (men förhoppningsvis snart gravida). Var ju lite ont om oss ett tag
För mej spelar det ingen roll vilken månad bebisen kommer. Den är lika välkommen när som. Sen måste ju nån födas i dec oxå. Mina andra två är båda födda på våren med ett par v emellan Och Har än sålänge alltid fått ha kalas ihop. Så en födelsedag till på våren vill jag helst undvika.
Hur funkar det med äl-test för er?
Jag har kört med äl-test några månader nu och tycker inte strecken blir lika röda., nästintill men aldrig helt samma röda färg. Använder iofs de billigare varianterna från billiga tester och testlagret. Sen läste jag att de inte alltid blir helt samma röda streck för alla men är då positivt ändå. Så det har jag gått på. Men nu till det konstiga. Är idag på dag 24 i cykeln, igår fick jag för mig att ta ett äl-test fast jag hade äl förca en v sedan (då var strecken nästintill lika röda) sagt och gjort, testet är då verkligen superpositivt, teststrecket är tom rödare än kontrollstrecket. Har aldrig fått ett så positivt test någonsin. Tog två olika och båda lika positiva. Så vad betyder detta? Hade jag aldrig äl för en v sedan? Jag är förvirrad. Någon mer som varit med om detta?
Iskristall: tack för tankarna, jag har oxå tänkt att jag ska köpa en cb test men de är ju så förbannat dyra. Men får nog bli det nästa mån. Eller så skiter jag i äl-testen helt och hållet, blir ju bara förvirrad.
Tantor: haha snacka om sexschema.. vet inte om sambon skulle bli så nöjd om jag la fram det schemat. Han tycker jag schemalägger tillfällena för mycket redan nu. (Försöker få till mys varannan dag runt äl iaf)
Får vi inte till ett plus snart så vet jag inte hur länge till sambon "ställer upp" på mitt sexschema. Han är lite mer avslappnad i denna process än vad jag är om man säger så..