Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Men usch vad jobbigt Lilla my o co! Sånt är aldrig roligt! Styrkekram!

• Iskristall

Mikesfru: Grattis!!

Minxy: Jag tempar för fullt och har gjort så i ett o ett halvt år nu. Anv Fertility friend. Det finns en temptråd också, hittar inte läken just nu på mobilen. Men kan länka om intresse finns?

• Iskristall

Kram Lectin!
    Om det inte blir det här huset kommer ni hitta något annat som blir bra för er!

• Iskristall

Fick min positiva äl-sticka idag så antar att äl blir i morgon alt på måndag. Hoppas på i morgon.

• Iskristall
    Minxy skrev 2014-11-15 22:21:43 följande:

Kör hårt Iskristall, in i sängkammarn med dig ;)

Tack Minxy. Där har vi redan varit

Dina 13-14 dagar till äl kommer gå fort!
  • Iskristall

Mangoo: Egentligen är det väl bara att sexa på. Kan väl aldrig bli för mycket om inte mannen har dålig kvalitet och måste "spara" upp så att säga.
    Jag skulle velat ha sex varje dag här i helgen, men så bra fick vi inte till det. Nu hoppas jag att vi fick till det tillräckligt iallafall.

• Iskristall

Mangoo: Ett tillägg... Det är ju dagarna  precis före samt äl-dagen som är de viktigaste dagarna.

• Iskristall

Välkommen umeje! Sorry att jag missade en ny i tråden!

Mangoo: Vi har inte heller haft sex varje dag. Nu hoppas jag att det blev dagen före äl om nu inte äl vart idag. Ibland tänker jag att det är ju många som blir med barn genom att ha sex en gång. Men å andra sidan tänker jag ju fler spermier ju större är chansen att det tar sig!? Det är svårt det där.Man får tro på ödet, är det meningen att det ska ta sig just här och nu så kommer det ske?

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea