Inlägg från: Ise |Visa alla inlägg
  • Ise

BF MAJ 2015

Hoppas också in :) BF 7 maj.

Har en son som är född i april 2012 sedan innan.

Är 28 om 2 veckor :)

• Ise

Jag har gjort ett försök till att starta en BF majgrupp för oss som bor i Stockholm.

Jag hade en sådan grupp när jag väntade mitt första barn och vi håller ff ihop och hittar på saker vore skoj att göra en favorit i repris nu :)

Den heter "Majbebis 2015 Stockholm"

• Ise
    Zorro skrev 2014-08-27 21:17:12 följande:
    Jag har en son född i mars 2012! :) När har ni tänkt berätta för er son?
    Haha berättade idag :P han känns så liten ändå så han förstår nog inte i vilket fall. Tror det blir enklare när man får mage ;)
  • Ise

Jag tänkte skriva in mig typ nästa vecka. Letar bm. Gick på mammamia på söder förra gången men skulle ev vilja ha en annan. Någon som har tips på bra i centrala Stockholm?

• Ise

Vad tråkigt att höra :(:( ledsen för din skull! <3

• Ise
    Innaj skrev 2014-08-29 17:47:37 följande:

Någon mer som har fått ökade flytningar? Och när man fryser så blir bröstvårtorna jätte känsliga!?

Ja mycket mer! :P
  • Ise
    Innaj skrev 2014-08-29 18:13:05 följande:
    Blir jätte orolig när man känner att det "rinner till" åh springer på toa hela tiden för att se så det inte är blod ! Hoppas det avtar snart :)
    Hade det hela förra grav det avtog aldrig... Jobbigt! Hoppas det inte är samma nu varken för mig eller dig.
  • Ise
    Troyanen skrev 2014-08-29 18:24:42 följande:

Eter en lång period av hormoner i form av tabletter har vi äntligen fått ett extra streck! Jag har pco och har inte haft någon ägglossning. Mitt första ägg släppte och det vart bingo direkt :) är nu i 4+0 och är beräknad 7 maj

Grattis!!! :) då har du samma BF som jag :)
  • Ise
    corran skrev 2014-08-30 16:16:04 följande:

Är i v 5 och upptäckte nyss rosa på pappret, inte alls mycket men det gör mig oroligt ledsen och orolig! :( Ville bara skriva av mig och kanske höra om fler varit med o samma men att det gått bra ändå?

Jag hade en liten blödning i v 6 (lite på pappret bara) och i v 10. Blev jätteorolig! Men det var ingen som helst fara och min son är nu 2 1/2 :) det är rätt vanligt med lite rosa flytningar/småblödningar tydligen så länge det inte blöder mycket och gör ont. Men är du orolig så kan du ju alltid kolla upp det. Men jag tror inte det är någon fara :)
  • Ise

Ni som gör ul på inskrivningen - har ni bett om det eller är det rutin att göra det där ni har skrivit in er?

Jag fick inte göra det på min förra inskrivning :/ men det vore ju jätteskönt att få göra det!

Svar på tråden BF MAJ 2015