Inlägg från: Ise |Visa alla inlägg
  • Ise

BF MAJ 2015

Troyanen skrev 2014-08-31 10:17:55 följande:

Vad är era favorite namn? Pojknamn är väldigt svårt tycker vi

Min son heter Elton. Det tycker jag är finast ;) får vi en son till kommer han förmodligen heta Vincent.

Jag gillar Nolan med.

Mycket svårare med tjejnamn tycker jag!
  • Ise
    Mariposas skrev 2014-09-02 17:20:54 följande:
    Nån som har en bra gravidapp att rekommendera?
    Har testat de flesta men tycker babygruppens gravidkalender är bäst! Efter den kommer liberogruppens :)
  • Ise
    Elsta skrev 2014-09-02 16:28:22 följande:

Hej alla glada! Jag heter Elise och är 24 år. Pulsade idag och kommer ha Bf 7 Maj enligt appen :p har en dotter på 1 år och 9 månader och en fästman på 27 år. Vi bor i ett hus i Norrtälje. Ser fram emot den här resan igen :)

Kul :) jag har också BF 7 maj :)
  • Ise
    Missk37 skrev 2014-09-03 14:19:12 följande:

Har vi någon fb grupp?

Nä, det finns en bara för hela våren
  • Ise
    Elsta skrev 2014-09-03 16:11:53 följande:

Har gjort en grupp på Facebook som heter Majmammor 2015 :)

Kul! Är den helt hemlig? Så att man bara kan se den och gå med i den via inbjudan? Annars ser andra vilken grupp man är med i :)
  • Ise
    Kissemiss skrev 2014-09-06 17:04:46 följande:

Jag får som ett hugg av smärta där inne några gånger per dag, någon annan som känt så? Blir lite rädd varje gång det händer!

Yes brukar känna så ibland. :/ obehagligt!
  • Ise
    Kissemiss skrev 2014-09-08 07:51:08 följande:

Godmorgon!

Borde jag oroa mig att CB veckoindikator fortfarande visar "2-3" fast jag är i vecka 6 (5+0) och det är 27 dagar sedan ägglossning.. :S !!

Du kanske bara är en sk "låghormonare" som visar starkare senare än andra?
  • Ise
    Serahjay skrev 2014-09-08 17:22:57 följande:

Hemma från kk. i livmodern såg dom ett litet tomrum. men det var litet så antingen blir jag tillbakaflyttad eller så är det ett pågående missfall. dom tog blodprov för att kolla hcg-nivån sen ska jag tillbaka på onsdag igen och ta nytt prov för o se om det stiger eller sjunker. Den 18de blir det nytt vul om värdena stigit...

Åh jobbigt att inte få ett definitivt svar :/ håller tummarna för dig!
  • Ise
    Innaj skrev 2014-09-10 05:09:50 följande:
    Har knappt några symptom alls :S flytningar, svullen mage , och många drömmar. Inte en antydan till illamående , vilket gör mig lite orolig :( det kan göra rejält ont till åh från nu i söndags och då blir jag ännu mer orolig ! Ska ta ett grav.test på lördag åh se så den lilla hänger med fortfarande :)

Själv då? Har du berättat för någon annu? Vi har bara berättat för en kompis ännu....tycker det är jobbigt att inte kunna dela min oro med någon :(
    Jag har inte heller några direkta symptom. Lite svullen, ökade flytningar och större bröst. Annars ingenting. Mår inte illa gjorde inte det förra grav heller, jag är nog bara en sån som inte har stora symtom kanske är samma för dig :)

Hade jag inte haft mage förra gången hade jag inte trott att jag var gravid :)
  • Ise
    Arcoiris skrev 2014-10-03 16:35:57 följande:

Nix, hjärtat slog inte.

Åh nej vad tråkigt :(
Svar på tråden BF MAJ 2015