BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Mår så illa idag och tror på riktigt mina bröstet ska explodera.
Jag plussade 6 dagar innan mens!
Har försökt i 1,5 år nu.
Haft flera mf och x innan.
Men det känns så rätt just nu ska till min läkare den 3 september.
Jag bor i norrköping :)
Hej!
Jag hade BIM igår 22 aug men ingen mens har setts till. Jag hade oskyddat sex den 7 aug och ägglossning där nånstans! Vi hade avbrutet men jag fick hans försats i mig. Senaste mensen var 25 juli och min mens är aldrig sen men jag tog test idag men det var negativt, vad göra nu? :( hjälp tack!!
Vart i stan bor ni?
Du vill inte bli gravid eller? Enda rådet är att vänta ett par dagar till nästa test antar jag. Antingen kommer ett plus eller mens.
Hej!
Jag hade BIM igår 22 aug men ingen mens har setts till. Jag hade oskyddat sex den 7 aug och ägglossning där nånstans! Vi hade avbrutet men jag fick hans försats i mig. Senaste mensen var 25 juli och min mens är aldrig sen men jag tog test idag men det var negativt, vad göra nu? :( hjälp tack!!
Jag är fortfarande lite för ung för att bli mamma.
En till som nyligen plussade :) har bf ca 1:e maj. Har en dotter född jun-12 sen innan. Bor i Borås.
Plussade i fredags. Bf 5 maj :)
Jag bor i Bromma, Stockholm.
Inga som helst gravsymtom än. Hade lite vita krämflytningar från äl till äl +10 då jag plussade.
Grattis till alla er andra! Plussade igår! Tror BF blir cirka 1 maj. För vår del är det första barnet (och första försöket): spännande! Jag är 35 år, bor i Norge.