• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • binne1980

Mår så illa idag och tror på riktigt mina bröstet ska explodera.

Jag plussade 6 dagar innan mens!

Har försökt i 1,5 år nu.

Haft flera mf och x innan.

Men det känns så rätt just nu ska till min läkare den 3 september.

Jag bor i norrköping :)

• Millannn

Hej!
    Jag hade BIM igår 22 aug men ingen mens har setts till. Jag hade oskyddat sex den 7 aug och ägglossning där nånstans! Vi hade avbrutet men jag fick hans försats i mig. Senaste mensen var 25 juli och min mens är aldrig sen men jag tog test idag men det var negativt, vad göra nu? :( hjälp tack!!

• niiina
    hisingenftw skrev 2014-08-23 12:44:05 följande:

Vart i stan bor ni?

Jag bor i Härlanda :)
  • niiina

Du vill inte bli gravid eller? Enda rådet är att vänta ett par dagar till nästa test antar jag. Antingen kommer ett plus eller mens.

Millannn skrev 2014-08-23 16:07:23 följande:

Hej!

Jag hade BIM igår 22 aug men ingen mens har setts till. Jag hade oskyddat sex den 7 aug och ägglossning där nånstans! Vi hade avbrutet men jag fick hans försats i mig. Senaste mensen var 25 juli och min mens är aldrig sen men jag tog test idag men det var negativt, vad göra nu? :( hjälp tack!!

• Björan

En till som nyligen plussade :) har bf ca 1:e maj. Har en dotter född jun-12 sen innan. Bor i Borås.

• Frökenherman

Jag bor i Bromma, Stockholm.

Inga som helst gravsymtom än. Hade lite vita krämflytningar från äl till äl +10 då jag plussade.

• Aiko

Grattis till alla er andra! Plussade igår! Solig Tror BF blir cirka 1 maj. För vår del är det första barnet (och första försöket): spännande! Jag är 35 år, bor i Norge. Glad

Svar på tråden BF MAJ 2015