• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • bohan85
    Nostalgity skrev 2014-08-24 19:16:29 följande:

Hejsan. Imorgon ska jag alltså testa mig för första gången, å är jag inte gravid så börjar jag bli sjuk lr nå :-P. Molningar i tjejmagen som ilar ut i ljumskarna.skorna, trött i ryggslutet,trött, känslig, halsbränna..you Name it! Men..vad heter clearblue s test där + lr - kommer digitalt? Alltså inte dessa med vecko indikator. Hittar de inte på internet. Är imorgon på äl +10 eller +12. Vill veta hur pålitligt det är såhär tidigt. Har massor av molvärk å de sliter å drar! Å med tanke på andra symptom så bör jag ha rätt hög hcg halt.

På cb´s test där man kan testa tidigt så tror jag att på bim - 4 får 56% rättvisande svar och sedan stiger siffran närmare bim. Jag plussade med cb´s (ej digitalt) 4-5 dagar innan bim. 4-5 dagar pga min cykel är 27-28 dgr.
  • niiina

Grattis igen till era + Och lycka till er som ska testa snart. Håller mina tummar hårt för er!

I eftermiddags testade vi ihop och fick ett klart och tydligt streck på två olika test. (Bim-2)

Sambon som nästan varit lite inställd på att hans soldater inte fungerar blev både chockad, glad och rörd. Helt underbar reaktion som jag aldrig kommer glömma! ????<3

• binne1980
    niiina skrev 2014-08-25 02:04:18 följande:

Grattis igen till era + Och lycka till er som ska testa snart. Håller mina tummar hårt för er!

I eftermiddags testade vi ihop och fick ett klart och tydligt streck på två olika test. (Bim-2)

Sambon som nästan varit lite inställd på att hans soldater inte fungerar blev både chockad, glad och rörd. Helt underbar reaktion som jag aldrig kommer glömma! ????<3

Ååå vad härligt grattis till er
  • aalexxandra92

Hej!

Mitt namn är Alexandra, 22 år från Stockholm. Plussade i helgen och är beräknad till den 2 maj 2015. Jag håller tummarna att allt går som det ska eftersom det är sååå tidigt

Har sedan tidigare en dotter som heter Juni som föddes i juli 2013. Så mellan barnen kommer det bli 1 år och 10 månader så kul!!

Grattis till er alla andra till era plus!!!

• Nostalgity

Hej. Är de någon som.är bra på att hitta sidor? Jag bröt.upp cb digital med - lr +... ONTE det med vecko indikator! Och jag ser ett starkt streck som.jag förmodar är kontroll strecket...å de ena.lite svagare förmodar jag är test strecket. Men de kom - i rutan. Jag skulle vilja ha detta till att de är pos men för tidigt. Någon.som.vet om de alltid kommer två streck?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Frökenherman
    aalexxandra92 skrev 2014-08-25 09:27:18 följande:

Någon som vill skapa en Facebook grupp för BF maj 2015? jag vet inte riktigt hur man gör haha :-S

Du har nog plussat låter det som :)  Kan du ta en bild på testet och lägga in? 
  • Frökenherman
    aalexxandra92 skrev 2014-08-25 09:27:18 följande:

Någon som vill skapa en Facebook grupp för BF maj 2015? jag vet inte riktigt hur man gör haha :-S

OJ! svarade till fel person :S Sorry :)
  • Frökenherman
    Nostalgity skrev 2014-08-25 09:06:57 följande:

Hej. Är de någon som.är bra på att hitta sidor? Jag bröt.upp cb digital med - lr +... ONTE det med vecko indikator! Och jag ser ett starkt streck som.jag förmodar är kontroll strecket...å de ena.lite svagare förmodar jag är test strecket. Men de kom - i rutan. Jag skulle vilja ha detta till att de är pos men för tidigt. Någon.som.vet om de alltid kommer två streck?

Du har nog plussat låter det som :)  Kan du ta en bild på testet och lägga in? 
Svar på tråden BF MAJ 2015