Inlägg från: Josephine92 |Visa alla inlägg
  • Josephine92

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Hoppar också gärna på!

I vecka 9 med första barnet. Har haft fruktansvärt illamående, nu kommer det mest när jag kör bil..

Är allmänt nojig då övriga symptom är som bortblåsta.. I Sörmland ingår det tydligen inte i några rutiner att göra vul, känns lite hopplöst att inte kunna få några svar om på allt är ok förän det nästan är dags för ul i v 18-21, är det inget så har jag väl märkt det innan isåfall såklart men om ni förstår vad jag menar..

• Josephine92

Fick se ett väldigt piggt litet hjärta på vul idag 16 mm. Är i v 9 (8+2). Underbart att få se att det faktiskt är något där och så häftigt att se hjärtat slå så Tydligt och snabbt <3

• Josephine92

Fyller 22 i år, första barnet. Alltid tänkt mig 2 st men får väl se, vem vet, kanske tycker det räcker med ett ;)

• Josephine92

Någon här som är ensamstående eller har varit med något barn?

Det verkar luta mot att det slutar så för min del, men var ju och såg den lilla för en vecka sen så skulle aldrig tänka mig att göra abort

abort

Förstår självklart att det blir hur tufft som helst men görbart?

• Josephine92

Skönt att höra.. Tack!

agirlnamedbill skrev 2014-09-08 21:53:33 följande:

Jag och min kille hade varit tsm i tre år och bestämde oss att behålla barnet. Två-tre månader efter födseln så lämnade han oss och blev väldigt svår att ha att göra med. Nu har han henne varannan helg, men har i princip varit ensam hela tiden med dottern (då mitt ex var ute och söp och höll på när barnet fötts) men nu har jag min underbara man och man hittar alltid någon tillslut som underlättar livet, även om man inte gör det så klarar man sig helt klart själv!

• Josephine92

Vecka 11 idag, inskrivning på måndag! Längtar så till v 13 så man kan andas ut litegrann iaf! Läst på min app att i den här Veckan bör man gått upp ett par kg, jag Har gått ner två men visst är det väldigt individuellt och inget att oroa mig för?

• Josephine92

Aloe vera de tre första månaderna ska undvikas enligt forever living företaget. Av vilken anledning är jag inte helt hundra på men jag tror det är för magens skull, iaf gällande aloe vera dryckerna just för att magen har fullt sjå som det är. Övriga aloe vera tror jag inte är några konstigheter

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)