En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Eh nu vart jag med anonym! Är jag som skrev de ovan!
Eh nu vart jag med anonym! Är jag som skrev de ovan!
Så mysigt :)
Ska själv göra vul på tisdag pga av oregelbunden mens så vi ska försöka datera graviditeten! Hoppas ja är längre gången än jag tror men tror de är tvärt om ;)
Ni som varit på vul, vilken veckar såg ni hjärtat?
I vecka 7+1 gjorde vi VUL och såg hjärtat denna graviditet. I vecka 8+1 med dottern.
Vecka 7+1 såg vi hjärtat slå. Tio dagar tidigare gjorde vi också ett vul men då var embryot för litet ännu.
Är 28 min sambo 38! Har en son på 3år! Vet inte. Hur många barn, tre kanske men tror min sambo bara vill ha två!
Hej!
Jag är i v 6+6 idag och har haft bruna flytningar igår och idag och molvärk. Är jätteorolig nu och ställer mig in på missfall. Vet att detta är en positiv tråd men hoppas på lite pepp härifrån. Någon mer som haft detta och som det gått bra för?
Blivit sjukskriven 50% pga min rygg känns bra, men på sjukintyget står det gravid så måste berätta för chefen i veckan:( hoppas kunna skjuta de till nästa v då är ja i v 9 iaf! Känns inge bra alls att berätta, om det inte går vägen så ska man behöva prata missfall m han:(
Hej, tänkte höra med er ang brösten, jag har haft jätteont i brösten, svullna och varma. Men över en natt så bara det försvann. Jag är jättenojig nu att det ska vara missfall på G. Mår fortf illa men lite bättre- har köpt seaband och dom funkar bra. Har även haft ont i ryggen- allra längst ner vid svanskotan och ut i skinkorna.. Känner ni igen det? Ska på VUL på måndag men fy vad nervös jag är.. Har haft mf tidigare i v 11.