En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Är på jobbet och har lyckats åka ifrån mina novalucol... Nån som har nåt bra tips mot halsbrännan? Vet verkligen inte hur jag ska klara natten annars...
Är på jobbet och har lyckats åka ifrån mina novalucol... Nån som har nåt bra tips mot halsbrännan? Vet verkligen inte hur jag ska klara natten annars...
Har önskat mig barnsaker i julklapp, en ganska lång lista. Pratade med min pappa igår och han var skrockfull och tyckte att det var tidigt. "Tänk om det händer nåt och så står ni där med alla grejer". Någon annan som tänker så? Jag har tänkt att efter RUL så är det lagom att börja köpa. Jag vill ändå ha ganska mycket hemma när det väl är dags för att slippa hålla på och köpa grejer när man väl kommit hem med bebisen. Det är ju ändå trots allt mycket större risk att bebisen kommer för tidigt än att den skulle dö. Blir lite trött på alla åsikter......
V23, 22+6.. Och en skaplig kula här med :) märks att den flyttar sig uppåt.. Inte så låg mage som det var innan/i början..
Dagens pyssel till den lille! :) Var inte alls så svårt som jag först hade trott att det skulle vara att sy ett babynest!.. Om någon mer funderar på att sy ett :)
Kantband var väldigt tålamodsprövande kan jag ju bara meddela, men att sätta de runt hela var en egen påhittad idé så får väl skylla mig själv ;)
Bra tips, kanske skulle våga mig på det!
Någon som har erfarenhet av Brio Happy?
Jag har börjat spana efter barnvagn och har fastnat för Happy med fasta lufthjul. Tänker inte köpa nytt men vill ha tid på mig att vänta på att "min" vagn kommer ut på blocket :)
Annars lyssnar jag gärna om någon har andra förslag som motsvarar mina små krav som är:
-fyra fasta hjul
-lufthjul
Posta gärna länk eller bild :)
Ont lite överallt :( Öm som sjutton efter att ha fått bäckenet justerat.. Så sne så benlängden skilde 2 cm mellan höger och vänster pga att ena höften har vridit sig framåt och andra sidan bakåt, vilket gör att även revbenen på höger sida låser sig och gör att lungorna blir ihoptryckta på den sidan, troligen de jag tolkar som ökande problem med astman... Överrörlig(foglossning) och snebelastning delux med andra ord! :/
Men! 60% av graviditeten idag! :) imorgon v 25.. Skönt att det känns som om tiden går fort nu, och inser att om värken ska fortsätta såhär så kommer jag snart vara trött på att vara gravid!! Börjar ju redan bli trött på att ha ont konstant mer eller mindre....
Stackars låter jobbigt! Hoppas att det blir bättre.
Grattis till vecka 25, grymt. Själv går jag in i vecka 24 på lördag. Vet du när man går in i månad 6?
Apropå alla magstorlekar - har de börjat mäta era magar än? Jag fick första mätningen i måndags (i Norge) och låg inom medelfältet, lite över medelsträcket. Blev lite förvånad för jag tycker inte att min mage är så stor. Men tydligen helt normal
Pyssetips här igen ;)
Mycket enkelt att sy i mitt tycke!! :)