En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Lycka till alla på RUL idag!!
Lycka till alla på RUL idag!!
Är de bara jag som fortfarande är trött? Igår gick jag upp 05, efter jobb somnade jag 1h för satt sedan gå o lägga mig 22! Sjukt tråkigt men vissa dagar orkar ja inte hålla mig vaken utan får lura sonen till sittastillande lekar så jag kan slumra brevid han!
Annars mår jag jätte bra, får ofta kväljningar och klarar inte av dåliga lukter;) men annars bra! Foglossning har ja med!
Mina värden var bra så tröttheten beror nog på hormoner och livet;)
Fick även höra bebis hjärta som pickade på så himla fint! Mysigt och ett lugn som spred sig!
Vet vi pratat om detta förr men vilka här kommer vaccinera sig på rs virus?
Pratade med min bm och hon tyckte jag skulle det men kunde vänta tills lite senare i grav då största risken är om man föder barnet och man är sjuk med viruset! Jag blir vimmelkantig men litar ju på min BM!
Oki ja menar ju såklart säsongs influensan! Och de sittar lappar på min bm mottagning att alla efter v 16 bör vaccinera sig!
Jag som aldrig blir sjuk har nu haft en långdragen förkylning i snart 1 mån så nog märks de att immunförsvaret är sämre!
Fler än jag som redan har "råmjölk" i brösten? Fick de tidigt med första sonen oxå men inte såhär tidigt och då kunde jag inte ligga på sidan för de bara rann ur mig! Hoppas INTE de blir så denna gången ;P
Fy fan jag är så jävla dunder förkyld att jag tror att huvudet ska trilla av.
Hade skit dåligt immunförsvar förra graviditeten, 2 maginfluensor en vanlig influensa och massor av febertoppar samt uvi.
Måtte det inte bli likadant nu!
Jag är sån som inte vill äta lläkemedel under grav heller. Har redan ätit en kur antibiotika denna grav pga uvi och i förrgår tog jag panodil för att orka ha kalas på kvällen. Men får så dåligt samvete fast jag vet att det är oki att ta panodil iiblandunder ggrav.
Hur gör ni med sånt?