Inlägg från: Madelen b |Visa alla inlägg
  • Madelen b

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Eh nu vart jag med anonym! Är jag som skrev de ovan!

• Madelen b
    Anonym skrev 2014-08-28 21:27:06 följande:

Så mysigt :)

Ska själv göra vul på tisdag pga av oregelbunden mens så vi ska försöka datera graviditeten! Hoppas ja är längre gången än jag tror men tror de är tvärt om ;)

Även detta var jag haha
  • Madelen b
    JhjärtaK skrev 2014-09-02 15:34:25 följande:

I vecka 7+1 gjorde vi VUL och såg hjärtat denna graviditet. I vecka 8+1 med dottern.

Oki, som jag skrev ovan så var hon osäker på hjärtat idag 6+3 så ska tillbaka då jag är i v 7+6 hoppas se det tydligare då:(

Vill bara krypa ner i sängen under täcket i 2v!
  • Madelen b
    naughtyn skrev 2014-09-02 15:49:31 följande:

Vecka 7+1 såg vi hjärtat slå. Tio dagar tidigare gjorde vi också ett vul men då var embryot för litet ännu.

Oki hoppas de är så för mig med! Hon anade ett svagt tickande idag men var osäker, ska tillbaka om 10 dagar då i v 7+6 så hoppas att de syns bättre då!!
  • Madelen b
    JhjärtaK skrev 2014-09-02 19:43:25 följande:
    Var i våras och gjorde VUL när jag enligt mig var i vecka 6+6 men gynekologen som gjorde sa att det snarare var i början på veckan och hon kunde vara se något som "liknade hjärtaktivitet" så är nog rätt så svårt att se såpass tidigt. En vecka senare såg man hjärtat tydligt. Tyvärr blev det mf några dagar senare men det berodde ju inte på hjärtat iaf.
    Nä har läst lite och sett att de är många som inte sett något så tidigt!!

Så vi håller tummarna tills motsatsen är bevisad!
  • Madelen b

Är 28 min sambo 38! Har en son på 3år! Vet inte. Hur många barn, tre kanske men tror min sambo bara vill ha två!

• Madelen b
    Krabban skrev 2014-09-08 09:18:05 följande:

Hej!

Jag är i v 6+6 idag och har haft bruna flytningar igår och idag och molvärk. Är  jätteorolig nu och ställer mig in på missfall. Vet att detta är en positiv tråd men hoppas på lite pepp härifrån. Någon mer som haft detta och som det gått bra för?

Men min son som nu är 3år fick ja bruna flytningar och det var en blödning i livmodern men som inte hade m graviditeten att göra! Ja höll nog på så i två veckor!

Är de brunt är de ju gammalt blod vilket är positivt!

Men kolla om du kan få ett vul eller så är de bara o vänta o se tyvärr trots de är outhärdligt!
  • Madelen b

Blivit sjukskriven 50% pga min rygg känns bra, men på sjukintyget står det gravid så måste berätta för chefen i veckan:( hoppas kunna skjuta de till nästa v då är ja i v 9 iaf! Känns inge bra alls att berätta, om det inte går vägen så ska man behöva prata missfall m han:(

• Madelen b
    tinifini skrev 2014-09-11 12:33:44 följande:

Hej, tänkte höra med er ang brösten, jag har haft jätteont i brösten, svullna och varma. Men över en natt så bara det försvann. Jag är jättenojig nu att det ska vara missfall på G. Mår fortf illa men lite bättre- har köpt seaband och dom funkar bra. Har även haft ont i ryggen- allra längst ner vid svanskotan och ut i skinkorna.. Känner ni igen det? Ska på VUL på måndag men fy vad nervös jag är.. Har haft mf tidigare i v 11.

Mina bröst är olika från dag till dag! Avvakna så ska du se att dem är ömma snart igen.
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)