elouiseh skrev 2014-10-02 10:56:29 följande:
Alltså jag skriver själv vetenskapliga rapporter och vet hur viktigt det är med källor. Självklart menar jag ju inte att Facebook är min källa utan att där i den gruppen finns massor av olika källor däribland amerikanska fass där det står att autism är en (om så ovanlig) biverkning av vissa vacc. Jag menar att jag inte har alla källor typ sparade på min dator eller i huvudet.
Jag litar inte på konspirationer, jag litar i första hand på naturen och dess kraft.
Som sagt jag hade önskat att jag visste risker etc när jag valde att injicera bla tungmetaller, kvicksilver, aborterade foster från både människor och djur, konserveringsmedel mm i min hjälplösa son. Har inte hört talas om någon i närheten av mig som fått varken polio, mässling eller svininfluensa...
Du skriver att du skriver vetenskapliga rapporter för att sedan skriva att du litar på naturen??? Naturens läkekraft är väl inte vetenskapligt?
Jag tror att om fler och fler slutar vaccinera sina barn kommer vi att få epidemier igen. Jag och alla mina klasskamrater hade barnsjukdomar så som mässlingen, röda hund, kikhosta och röda hund.
Idag vaccinerar man och i stort sett det enda som går på dagis och i skolan är vattkoppor.