En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Att jag faktiskt väntade barn försvann lite... Ska bli tuffare denna graviditet!
Vad sjukt att bm pratar mycket om vikt när man är gravid! Vad SKA man väga som gravid för att dom inte ska klaga?
Tycker att det viktiga är att man får i sig vanlig svensk kost varje dag och tar sina vitaminer om man tycker det behövs så ska inte bm klaga.. Förstår kanske att om man äter för lite, typ 500-1000kcal per dag bara så kan man få prata med en dietist..
Jag ligger på 1500kcal normalt och kommer göra det tills andra trimestern då kan man öka till 1750-2000kcal. Det borde väl låta rimligt?
Kub idag och är så nervös! Håll tummarna för mig vid kl 14
Jaha, då var min inskrivning + vul avklarat! Ett litet pickande hjärta syntes, så lättad att jag inte vad jag ska ta mig till. V 10 nu
Kul med så många positiva besked från era ultraljud! Är det någon som vill dela med sig av bilder? Tycker det är så kul att se :) Själv får jag vänta tills på torsdag, då är det dags för kub. Supernervöst!
Äntligen börjar illamåendet ge med sig lite, ser fram emot att känna mig mänsklig igen snart.