En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Nu har jag varit på inskrivning!
Rul bokat till 1 december det är ju en hel evighet bort!
Tur att jag har ett privat vul inbokat på Måndag!
Nu har jag varit på inskrivning!
Rul bokat till 1 december det är ju en hel evighet bort!
Tur att jag har ett privat vul inbokat på Måndag!
Jag är sjukskriven 100% för hyperemisis gravidarium (extremt gravititets illamåeende) finns inte en möjlighet för mig att jobba då jag knappt får behålla någon mat alls. Har knappt orken att hålla mig på benen.
Har varit sjukskriven från v7 fram tills förlossning med mina bägge andra barn oxå.
En fråga till alla er som gjort och ska göra kub-test och är under 35år har det kostat nått för er? Jag bestämde mig för att göra testet och fick nu reda på att det kostar 1500:- eftersom jag är under 35år
Tyckte det var lite konstigt för jag har aldrig hört någon som betalat!
Jag har tänkt titta kön men inte min man ð???. Vi får se hur det blir med det!!!!
I morgon ska jag på vul och jag är så nerrvös.
Fick se ett fint pickande hjärta idag och en spratlande liten skrutt där inne. Allt såg fint ut och moderkaken hade redan börjat ta över så missfallsrisken var väldigt liten sa han. Känns skönt och kan pusta ut lite.
Vi avstår oxå kub. Känns onödigt då jag ändå inte skulle vilja gå vidare med andra tester. Sen är jag "bara" 30år och det kostar ändå 1500kr här dom kan jag lägga på nått annat till bebbe!
Jag funderar på att beställa en joolz från BP. Har oxå hört väldigt många som beställt därifrån och alla verkar supernöjda så det känns ju rätt säkert att beställa därifrån
Jag har kännt tidigt båda mina graviditeter (ca v14)
Än så länge har jag inte kännt nått med denna som jag säkert kan säga är bebis men är bara i v 12 ännu. Men längtar tills man kan känna detdär tydliga innifrån!
Har inte bestämmt mig ang vaccination än men om dom rekomenderar gravida att göra det så kommer jag nog göra det!