En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
11 pojkar
16 flickor
9 vet ej
11 pojkar
16 flickor
9 vet ej
Freje & Linaslus..
TRE dagar kvar. Nu går det undan!
Är ni nervösa? :)
Barnvagn?
Har ni köpt/börjat titta på barnvagn? Vilka har ni fastnat för?:)
S1528 o Linaslus idag är det äntligen dax! Har varit vaken sen kl 4 imorse.
Lycka till tjejer!
Det var underbart att se lillpyret på rul idag. Allting såg perfekt ut. Blev dock flyttad 5 dagar åt "fel" håll så nytt bf är 25 April (där fick man för att man var så glad att man gjort 50% idag)
Min man har varit hel inne på att inte kolla kön innan men när vi satt fär tog nyfikenheten över och han ville absolut veta. Så nu vet vi att Leon och Tilda ska få en lillebror. Helt fel mot min magkänsla som sa tjej :) hehe
Flisilusen 30 år bf 25/4 pojke
Madelenb 28år bf 25/4 flicka
Linaslus 30 år bf 25/4 pojke
Madelenb 28år bf 25/4 flicka
S1528 27 år bf 27/4 flicka
Skrev fel namn!!
Ni som inte redan har åkpåse, ska ni köpa en nu till våren? Tänker annars att man borde kunna vänta till hösten med detta väl? Och använda bara filt i vår och sommar. Hörde någon som använde fårskinn även på sommaren i vagnen och att bebisen var lagom varm av det. Tycker det låter lite konstigt (?) Är det smart att ha både fårskinn och åkpåse annars vintertid?
Hej! Jag har varit väldigt inaktiv på senaste, glömde bort fl! Och försvann från fb gruppen (igen!) Men nu är jag lite orolig så behöver er hjälp.. Nyss när jag var i duschen märkte jag att slemproppen lossnade. Är hundra på att det var det men vet inte om det var hela eller så.. Är det någon som den lossnat på i typ vecka 21 men som klarat sig tiden ut? :/