En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Knäpp fråga kanske men sv nån anledning får jag för mig att dra in magen när jag tar magbilder... Är det nåt någon annan gör?
Knäpp fråga kanske men sv nån anledning får jag för mig att dra in magen när jag tar magbilder... Är det nåt någon annan gör?
Tog på mig jeans ikväll för första gången på två veckor.. Ja, man är ju tydligen ingen 25'' längre.. Äntligen växer magen! :)
Någon som inte har tagit reda på kön? Vi ska göra det men min pappa vill inte veta. Undrar hur det ska gå att inte försäga sig, haha. Speciellt eftersom min syrra vill veta och hon kanske köper rosa kläder till oss i julklapp. Ska jag öppna julklapparna i ett annat rum då, haha?
Rul igår och allt såg strålande ut! Vi väntar en liten pojke ?
Tio dagar kvar till ultraljud!
Jag tänkte tipsa om en länk på beskrivning hur man kan sy eget skötunderlägg att tex ha i skötbäskan. Ska själv testa sy ett senare i veckan.
fridasfinest.wordpress.com/2013/08/11/sy-ett-skotunderlaggskotdyna/
Hur många namn tänker ni ge era barn? Något man ska tänka på vad gäller antal? Visst är det så att barnet lätt kan byta till ett annat av sina namn om det skulle vilja och att det kan vara en anledning till att döpa det till flera? Min sambo tycker att det räcker med två ("det blir bara krångligt att skriva in alla sina namn på myndighetspapper och så") medan jag tycker att det kan vara kul med tre. Hur resonerar ni?
Finnar... Jag har så sjukt jobbiga finnar. Röda, väldigt synliga och icke "klämbara".
Fler som får dras med det? Man känner sig inte direkt sitt snyggaste. ;)
Åååååå. Kände just supertydliga sparkar!!! Kändes till och med utanpå på handen. Oh My god så awesome!!!!!!!!!!!!
??????
Vecka 17 (16+6) idag och RUL om en vecka. :)