En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Igår var jag på UL (igen ) och allt var bra med bebisarna! Om läkaren gissade så tror hon att det är två tjejer där inne
Här är en bild på tvilling ett och tvilling två.
Igår var jag på UL (igen ) och allt var bra med bebisarna! Om läkaren gissade så tror hon att det är två tjejer där inne
Här är en bild på tvilling ett och tvilling två.
JhjärtaK: åhh vilka små bebbar :) så kul att få se dom igen :) vilken v är du i nu?
Tack för era peppande svar! Känns lite bättre nu. Ni som inte hann med EDA; vad berodde det på? Åkte ni in till sjukhuset sent eller ville ni ha det i ett sånt läge då det redan var för sent eller tog det för lång tid för narkosläkaren att komma? Bra att veta hur man ska agera om man verkligen vill hinna med att få det.
Vilka fina bilder :)
Vilken vecka är du i?
Oj vecka 17?
Har du Bf i april ?
V 17 på måndag och en tur till barnmorskan. Hoppas att hon vill lyssna efter hjärtljuden. Här görs inte tidiga ul, om man inte har en bra orsak, så nu vill man veta om det finns någon där inne. Rul är först 5:e nov.
Lyssnar bm efter hjärtljud i v 17 ungefär hos er? Borde man kunna höra hjärtljuden nu?
Finns det nån kvar här eller gick alla till fb-gruppen?
Någon mer här som inte känner sig gravid? Är i v.13+1 idag. Det hemska illamåendet gav med sig i 12e veckan tack & lov så nu mår jag bara bra. Har mage, men ändå nojjar jag mig =/ Fick se bebis sprattla på ultraljud för en månad sen.
Något som skiljer sig från dom andra 3 graviditeterna är att jag har dålig aptit, äter regelbundet så mycket jag behöver, det slinker även ner en del onödigt.. & hittills har jag nu gått upp 1,4kg, till skillnad mot 5+ vid denna tiden med dom andra(sen har det stannat på + 11/12 kg allt som allt.
Vet att ingen graviditet är den andra lik, men man kan ju inte låta bli att jämföra.