Freje skrev 2015-02-24 10:54:58 följande:
I natt hade jag jättesvårt att sova. Bebis har hållt på hela natten att stöka runt. Det har ilat och stuckit så jag nästan trodde hon höll på att trycka sig ut. Dessa ilningar var väldigt obehagliga. Tycker det är lite tidigt om hon skulle fixera sig redan. Hon ligger sedan några veckor med huvudet nedåt. Förmodligen börjar det väl bli trångt och när hon rör sig så trycker hon undan det som ligger i vägen. Märker ibland att helt plötsligt blir jag superkissnödig, bara för att en liten stund senare så går det över när hon slutat trycka på blåsan. Tror hon använder mina organ som boxningssäck eller fotboll
Jag vet inte vilken vecka du är i men jag har också haft väldiga ilningar och smärtsamma hugg sedan min bebis vände huvudet nedåt och på senaste kontrollen i vecka 32 konstaterade BM att bebisen ligger väldigt djupt och endast var smått ruckbar så de kan nog fixera sig rätt tidigt.
Jag känner för övrigt också igen det där med att bli superkissnödig ibland för bara en liten stund. Det är dock betydligt bättre iaf jämfört mot någon vecka sedan då jag kände mig konstant kissnödig (bebisen måste haft kissblåsan som huvudkudde just då eller nåt)