Inlägg från: Mars12 |Visa alla inlägg
  • Mars12

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Jag ska göra KUB, är 30 :)

Fruhs, hur har det gått idag?

• Mars12

JhjärtaK: oj redan? Visste inte att man kunde känna så tidigt :) Men vilken härlig känsla :)

• Mars12

V.13 och KUB imorgon... Känner också en oro för att det inte ska finnas nåt där.

En annan sak... När jag ligger på rygg i sängen, framförallt på morgonen så får jag som en kula/bulle som sträcker sig under naveln och lite ner... Men i appen står det.. "Nu kan du kanske känna övre delen av livmodern precis ovanför bäckenet" vad är det då jag känner? :)

• Mars12

Elisebet: usch vad tungt, hoppas ni snart är på banan igen. Beklagar!

• Mars12

UL och KUB avklarat idag. Allt såg fint ut med lilla pyret :) Fick 1:12.000 på KUB.

Nu kan man slappna av lite igen :)

• Mars12

Sommarsnö: jag var idag i 12+1 och beräknad till 11e April så det stämmer nog.

• Mars12

Tjej89: ja jätteskönt faktiskt :) jag är i 12+1 idag :)

Sommarsnö: Jag fick i v.20 förra gången så misstänker att det är samma nu.

• Mars12

Tjej89: man behöver ju inte gå ner på stan för att köpa kläder nu mer... Räcker att klicka "hem" massa fint på internet :)

• Mars12

Tjej89: var inte alls mening att vara drygt, ber om ursäkt för det isf.

Tycker mer det verkar vara du som är på krigsstigen...

• Mars12

Jag personligen skulle nog inte heller ge mig ner på stan den första tiden men det beror nog helt på tidigare erfarenheter. Vi hade en dotter som krångla med mat, vägra åka vagn... Ja de mesta. Kan känna i efterhand att man nästan "låste in" sig för man var nervös för hur de skulle gå.

Men i regel sover de nyfödda större delen av dygnet, så varför inte passa på att göra saker.

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)