Inlägg från: Mars12 |Visa alla inlägg
  • Mars12

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Sommarsnö: jag hade en ganska intensiv första förlossning...lustgasen hjälpte mig inget och eda han jag inte med... Klart att det gör ont men om du bara visste vad våra kroppar är kapabla till :) detta kommer du klara galant.

• Mars12

JhjärtaK: åhh vilka små bebbar :) så kul att få se dom igen :) vilken v är du i nu?

• Mars12

Sommarsnö: för mig var det tyvärr så att narkosen inte kom, han hade något större han var tvungen att göra. Han kom efter 1,5h och då var det för sent. Han fick sig en rejäl harang av mig ;) i efterhand är jag dock glad att jag inte fick eda.

• Mars12

Jag blir också kvar här :)

V16 idag och mår oförskämt bra just de :)

• Mars12

Jag har RUL 19nov., kommer vara i 19+3.

Sen har vi fått 3D UL av min mamma... Någon som gjort det förut? :)

• Mars12

För oss oss nog RUL närmre 20-30min eftersom dom ska gå igenom nåt.. Men är säkert olika. Men jag hade nog räknat med ett besök på 30min

• Mars12

Sommarsnö: Förstår hur du tänker. Samtidigt är den den smärtan vi fortast glömmer enl statistik :)

• Mars12

Emmasdag: jag vad mest bara nyfiken hur bra man ser :) Aldrig gjort det själv men ska göra det denna gång :) blir det bra "bilder" :)?

• Mars12

EmmasaraL: Nej jag har inte gjort men vi ska göra :) (min mamma ville ge oss det)

Så var mest nyfiken hur mkt man ser :)

Vet att man får bilder och även en liten DVD-film :)

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)