Inlägg från: Phosie |Visa alla inlägg
  • Phosie

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Anonym (Binan) skrev 2014-10-17 15:28:55 följande:

Någon i vecka 14 här?

Kanske tom 13+4 idag?

Skulle vara kul med ngn annan som var precis lika långt gången.

En fråga till er alla, får vi posta bilder på våra magar här? För om vi får det kan vi inte börja med det då? Skulle vara roligt att se variation på magarna :)

13+5 ????
  • Phosie
    Kiickson skrev 2014-10-17 22:09:46 följande:
    Jag är 13+5 idag så bara en dag före dig. Det har kommit magar lite då och då så det är bara att lägga in när du vill :)
    Roligt, är också 13+5 =)
  • Phosie
    Kiickson skrev 2014-10-18 08:40:13 följande:
    13+6 idag :)

Vart bor du? Kul med någon fler med samma bf.
    Jag bor nere i Ljunghusen, vid Skanör/Falsterbo =) Var bor du?
  • Phosie
    Betis skrev 2014-10-19 09:48:38 följande:
    Känner likadant. V13+1 idag. Knappt mage, gått upp nästan 1kg och VUL var för 5v sendan och RUL är den 24/11. Känns som en evighet tills dess... :-/
    Jag har också RUL den 24, men du.. bara 36 dagar kvar minsann =)
  • Phosie

Jag kommer vara i 19+1! Åh, hörde precis bebisens hjärta slå för första gången sen första ultraljudet med min doppler.. Tårarna bara rann, vilken underbar känsla

• Phosie

Vi har en valp på sju månader hemma och hon har ändrat sitt beteende i väldigt stor mån skulle jag säga! Sen vecka 12 har hon varit väldigt mammig och ligger gärna på magen eller nära hela tiden! Kommer någon annan hund nära magen så säger hon ifrån.. Väldigt beskyddande över bebisen verkar det som =)

• Phosie
    Malinpetronella skrev 2014-10-20 21:00:42 följande:

Nån mer som känner bbebisen.....jag är i vecka 17 nu och har kkänt den i ca 5 dagar ...

Gud vad häftigt! Jag längtar till att man kan känna det, men då kanske jag får vänta två veckor till =) Hur känns det?
  • Phosie

Någon annan här som har problem med att sova? Tredje natten i rad nu som jag knappt sovit någonting! Huvudvärk........

• Phosie

Fick också sagt att det bara var en liten där inne på VUL men min mammas pojkvän tyckte bestämt att det såg ut som två på ultraljudsbilden och min syster tycker att min mage är för stor för bara en ???? Haha återstår att se.....

• Phosie
    julii skrev 2014-10-24 09:01:40 följande:

Pinsam fråga, men ända sedan jag fick plus på stickan har jag vart jätte hård i magen och haft svårt att gå på toaletten, men igår fick jag springa på toa 3 gånger, var jätte lös.. någon som haft likadant eller är det nå fel? :/

Jag hade också det så pga allt järntillskott jag tog.. När jag var hos BM så var värdet bra så då kunde jag sluta med tabletterna och det blev bättre direkt! Nu fungerar äntligen magen igen.. Vilken vecka är du i?
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)