En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Någon som börja fundera över namn nu redan? :)
Någon som börja fundera över namn nu redan? :)
Är det någon annan här som upplevt att magen har krympt i vecka 15-16? Vaknade igår och min stora mage var mer eller mindre borta! Har förstått att tarmarna kan skapa en enorm svullnad och att det brukar lägga sig i dessa veckor men man blir ändå lite orolig...
Jag berättade för mina närmsta redan när vi plussade men på jobb i vecka 14! Men då gjorde vi också tidigt ultraljud i vecka 10 så kändes väldigt bra!
Har nån av er känt av bebisen och i såna fall när gjorde ni det första gången? Läste i tråden för de som har bf i maj att flera känt av rörelser. Jag har inte känt något än.
Jag är i vecka 16 och har gått upp drygt 3 kilo men jag är också en känd vattensamlare! Går upp 5 kilo en vanlig mens haha =)
RUL om en timme och jag har kramat kräkshinken nu på morgonen. Börjar bli less på det. Känner mig inte så kaxig längre. Skakig och orolig i hela kroppen.
En fråga.
Fler än jag som fått problem med synen? Märker att mina glasögon inte räcker till längre och får huvudvärk ofta.
Haha min mage känns enorm! Är i vecka 17 och folk på jobb har flera gånger frågat om jag inte väntar tvillingar..... Men är också liten i mig själv och det har bara vuxit utåt!
Har varit på rul precis. Allt såg bra ut. Moderkakan ligger i framvägg så hon sa att det är svårare att känna sparkar då. Har känt lite grann. Vi väntar en liten pojke